כסף וצרכנות

פארק המים האהוב בישראל חוטף מכה אנושה: נזק של מיליוני שקלים

אחרי שהתגלו בפארק המים בחוף גיא מספר מקרים של אמבה אוכלת מוח, משרד הבריאות סגר את הפארק האהוב והמבלים הקבועים מתקשים להאמין שיחזרו אליו. הפארק נסגר בשיאו של הקיץ, עונת התיירות של המקום, מה שיעלה לו בהפסדים של מיליוני שקלים, שקשה להאמין אם הוא יתאושש מהם
מערכת ice |  1
אילוסטרציה (צילום shutterstock)
בהמשך לחקירה האפדמיולוגית נמצא כי שני המקרים שחלו כתוצאה מהאמבה הנדירה  (naegleria Fowleri), הילד בן ה-10 שמאושפז במרכז הרפואי זיו והצעיר בן ה-25 שנפטר לפני כשלושה שבועות, היו בפארק המים בחוף גיא.
מטעמי זהירות מונעת הורה משרד הבריאות על סגירת הפארק באופן מיידי. משרד הבריאות שלח בדיקות של דגימות מים מהפארק למעבדות. משרד הבריאות מבקש כי ככל ואדם שהיה בפארק המים וחווה אחד או יותר מהתסמינים הבאים: חום, כאבי ראש, טשטוש ראייה או הקאות להגיע לבדיקה רפואית במלר״ד (חדר מיון) בבית החולים הקרוב למגוריו. 
בינתיים, מאז ההודעה של משרד הבריאות, המרכז הרפואי זיו עדכן כי 52 ילדים ו-13 מבוגרים, הסובלים מתסמינים שונים לאחר ששהו בחוף גיא, פנו למחלקה לרפואה דחופה. מתוכם: 2 ילדים אושפזו במחלקת ילדים להמשך בדיקות ומעקב.
מבקרים שמגיעים לפארק המים המדובר על בסיס קבוע, מספרים היום (חמישי) ל-N12 כי כמעט אף אחד מהם לא מוכן לקחת את הסיכון ולהגיע אליו שוב, מה שמנחית מכה אנושה על אותו פארק מים, שספק אם יצליח להתאושש ולפתוח מחדש. כמו כן, על פי הדיווח, מדובר בהפסדים של מיליוני שקלים עבור הפארק, שקשה לראות כיצד יתאושש מהם.
 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    יש ביטוח (ל"ת)
    רועי 07/2024/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור