כסף וצרכנות

וולט וישראכרט משתפות פעולה: אלו ההטבות שתקבלו במשלוחים

ישראכרט ואפליקציית Wolt יוצאים במהלך משותף במסגרתו ייהנו לקוחות קאשבק בקבוצת ישראכרט מצבירת קאשבק כפולה וקרדיטים להזמנות ב-  Wolt
מערכת ice | 
וולט וישראכרט (צילום shutterstock, pixabay)
במסגרת שיתוף פעולה חדש בין ישראכרט ואפליקציית המשלוחים Wolt, ישראכרט מציעה ללקוחות חדשים המצטרפים לכרטיסי הקאשבק שלה (ישראכרט ואמריקן אקספרס ישראל), מתנת הצטרפות על סך 75 ₪ למימוש במאות רשתות שיווק ומותגים, ובנוסף, 50 שקלים קרדיט למימוש באפליקציית Wolt עד סוף אוגוסט 2024.  כמו כן, לקוחות כרטיסי הקאשבק ייהנו מדאבל קאשבק, 2% צבירה על עסקאות באפליקציית Wolt ששולמו בכרטיס הקאשבק עד סוף השנה. 
שיתוף הפעולה החדש יאפשר גם ללקוחות קאשבק הקיימים ליהנות מצבירה כפולה, 2% צבירה על העסקאות ב- Woltגם עד סוף השנה, 31.12.24.
עמית שגיא, סמנכ"ל דאטה, דיגיטל ושיווק: "ישראכרט כחברת האשראי המובילה בישראל, היא הראשונה שמציגה שיתוף פעולה מסוג זה עם אפליקציית המשלוחים Wolt, מתוך הרצון שלנו להעניק ללקוחות את הצעות הערך הטובות ביותר בשוק, והרלוונטיות ביותר לפרופיל ההוצאות של המשפחה הישראלית הממוצעת. שיתוף הפעולה הזה מצטרף למגוון מהלכים שביצענו בשנים האחרונות, שהמשותף לכולם הוא המחויבות שלנו להעניק ללקוחותינו את סל המוצרים, השירותים וההטבות הטוב ביותר שיש".
יוסי ארדמן, סמנכ״ל שיווק, Wolt ישראל: ״אנחנו תמיד שמחים לייצר ללקוחות שלנו הצעות משתלמות ודרכים חדשות למקסם את החוויה שלהם בWolt. מאפשר ללקוחות שכבר ממילא מזמינים ארוחה לילדים או סופר הביתה, להנות לא רק מחוויית שימוש מעולה במהלך ההזמנה, אלא גם מקאשבק של קבוצת ישראכרט״.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה