השוק
ישראכרט מינתה מבקרת במעמד חברת הנהלה חדשה, ממתינה לאישור הפיקוח
ישראכרט מינתה חברת הנהלה חדשה ומבקרת ראשית; לאחר המינוי יכהנו בהנהלת ישראכרט 60% נשים ואלה חדשות טובות לשוק ההון
דירקטוריון ישראכרט אישר (יום רביעי, 19 במאי) מינוי בכיר מתוך החברה: רוית רוזנבלום מנהלת מחלקת ניהול סיכונים בשנתיים האחרונות תמונה למבקרת ראשית במעמד חברת הנהלה. תחליף את מוני אברהם שמונה לסמנכ"ל ניהול סיכונים.
לרוזנבלום ניסיון רב בעולמות הביקורת וניהול הסיכונים בעולם הפיננסי ובתפקידיה הקודמים שימשה בין היתר, כמנהלת תחום ניהול סיכונים בחברת כרטיסי האשראי מקס, וכן כמנהלת תחום הביקורת הפנימית והחקירתית בחברת הייעוץ דלוייט. לרוזנבלום תואר ראשון בכלכלה וניהול, התמחות במימון ומערכות מידע (מצטיינת דיקאן) ותואר שני מוסמך במנהל עסקים, שניהם מהמכללה למנהל.
רן עוז מנכ"ל ישראכרט: "אני שמח על הצטרפותה של רוית להנהלה אשר כ-60% ממנה הינן נשים. מינוייה של רוית הוא קידום נוסף מבפנים לצד שורה של קידומים שביצענו בחודשים האחרונים, מתוך מדיניות להצמיח דור חדש של מנהלים מצוינים, מוכשרים ומקצועיים. אין לי ספק שרוית תעמוד בכל המשימות שעומדות בפניה ואני מאחל לה בהצלחה רבה בתפקידה החדש".
המינוי ייכנס לתוקף לאחר קבלת אישור מהפיקוח על הבנקים.
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(3):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
3.רן עוזשולה 06/2024/21הגב לתגובה זו0 0תרומתו של רן עוז ותמר יסעור לישראכרט היא שהיום הם שם דבר לשרות לקוחות נוראי.שום בשורה לא הביאו לחברה אבל טרחו לבקש העלאה בלתי הגיונית בשכרם.מזל שבעלי המניות עצרו את השחיתות הזו.בטח גם זו בחירה איומה כמו כמה בחירות פרסונאליות שרן הביא ודירדר את המותג.סגור
-
2.דבר ראשון!!!!אנצי!!!! 06/2024/20הגב לתגובה זו0 0לפני הכל,ישראכרט צריכים לשנות דחוף את המשיבון והמענה ללקוחות.כי אי אפשר לדבר איתם ויש הרבה אנשים שרוצים לדבר עם נציג ולא עם אפליקציה או בוט ולכן,הנציג צריך להיות אצל ישרכארט בויטרינה,שזה הדבר הראשון שהלקוחות רוצים לדבר ולא עם טכנולוגיה,כי יש הרבה נכים, מבוגרים או כאלה שלא מבינים בטכנולוגיה!!!!סגור
-
1.דבר ראשון!!!!!אנצי!!!! 06/2024/20הגב לתגובה זו0 0שישראכרט שבר ראשון לפני הכל,שישנו דחוף את המשיבון האוטומטי שלהם,לאיזה שלוחה לפנות! כי הדבר הכי חשוב לא נמצא שם,לדבר עם נציג ובכפתורים בראשונים כשמתקשרים.לא מבינים שם שיש אנשים שהם נכים,לא טכנולוגים או מבוגרים ולכן לא רוצים טכנולוגיה,רוצים לדבר עם מישהו!!!!סגור