שיווק ופרסום

וולט בשינוי משמעותי: זה משרד היח"צ שזכה בתקציב הנחשק

מהפכת המשלוחים בישראל של וולט עולה שלב, כאשר לאחר שנים נבחר משרד יח"צ שילווה את הפעילות התקשורתית של ענקית השירות המקוון בישראל: משרד יחסי הציבור של אורי צרור מקבל את אחד התיקים הנחשקים בישראל לצד דוברת החברה חמוטל רוזן. כל הפרטים | בלעדי
יהודה לוינגר |  3
אורי צרור (צילום טל חמדי, שי עזרי)
משרד יחסי הציבור של אורי צרור נבחר למשרד היח"צ שילווה את ענקית השירות המקוון להזמנת מזון בישראל, Wolt, וזאת לאחר שנים בהן לחברה בישראל לא היה משרד יח"צ. מדובר באחד התיקים הנחשקים בישראל, לאחת החברות המסוקרות שממשיכה במסע ההתרחבות שלה בארץ.
פלטפורמת המשלוחים אשר פעילה ב-28 מדינות בעולם ובלמעלה מ-300 יישובים וערים בישראל, פעילה בארץ מ-2018. רק לאחרונה התרחבה וולט גם בעוטף עזה, שדרות ונתיבות - נתון משמעותי בהתחשב במצב באזור מאז פרוץ מלחמת חרבות ברזל. והבונוס:  השירות בעוטך עזה יהיה זמין גם עבור כוחות הביטחון הפועלים בשעה זו באזור במסגרת מלחמת חרבות ברזל ולכבוד ההשקה, החברה הודיעה שעד סוף הקיץ היא לא תגבה מלקוחותיה דמי משלוח.
עוד הישג משמעותי לפעילות בישראל, כאשר דיווחנו בתחילת החודש על כך שמנכ״לית Wolt ישראל, ליאור אשכול, תקודם בקרוב לתפקיד בהנהלה הגלובלית ותהיה אחראית על הפעילות בשווקים אסטרטגיים של Wolt בעולם, ביניהם ישראל. אשכול נכנסה לתפקיד באוקטובר 2020 במקומו של אמרי גלאי שהקים את פעילות החברה בישראל ב-2018 וכיום משמש כסגן נשיא Wolt העולמית. אשכול תסיים את תפקידה כמנכ״לית Wolt ישראל בתקופה הקרובה וימונה לה מחליף.
רק לאחרונה דווח כי משרד יחסי הציבור והמשפיענים של אורי צרור החל לטפל ביחסי הציבור של הזמרת אודיה אזולאי, וכאמור,  ל-ice נודע כי גם פלטפורמת המשלוחים Wolt החלה לעבוד עם משרדו של צרור שינהל עבורם את יחסי הציבור לצד דוברת החברה חמוטל רוזן.
 
וולט מצטרפים לשורה של לקוחות מובילים שמייצג המשרד של צרור בהם: קרן קימת לישראל, ההסתדרות הציונית העולמית, מותגי קוסמטיקה של שסטוביץ, קבוצת meex נדל״ן מבית חצי חינם,  אולפני וורנר ויוניברסל, ששון שאולוב, גיא הוכמן, ליטל שוורץ ועוד.
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    הילד הזה עשה צבא? תרם למדינה? (ל"ת)
    עומר 07/2024/16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    ילד משתמט- פעם היו ערכים למותגים שבחרו מי יהיה הפה שלהם (ל"ת)
    שירה 07/2024/16
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 1.
    אין גבול לטמטום. (ל"ת)
    רני 07/2024/16
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור