כסף וצרכנות

מענק של 1.7 מיליארד שקל: זה הכסף שייכנס לחשבון שלכם ביום רביעי

במסגרת חתימה על האמנה בין המגזר העסקי במעמד ראש אכ"א האלוף יניב עשור, הודיע יו"ר הנשיאות דובי אמיתי כי ביום רביעי יועברו לחשבונות המעסיקים 1.7 מיליארד שקל. הכסף ניתן בגין ההפרשות הסוציאליות שהמעסיקים שילמו מה-7 באוקטובר ועד היום. אמיתי: "חובה מוסרית והערכה עמוקה"
מערכת ice | 
מענקים (צילום shutterstock, דובר צהל)
במסגרת חתימה על האמנה בין המגזר העסקי בראשות נשיאות המגזר העסקי לבין משרד הביטחון וצה"ל במעמד ראש אכ"א האלוף יניב עשור, הודיע היום (שני) דובי אמיתי, יו"ר נשיאות המגזר העסקי, שביום רביעי הקרוב יועברו לחשבונות המעסיקים 1.7 מיליארד שקל בגין ההפרשות הסוציאליות שהמעסיקים שילמו מה-7 באוקטובר עד היום. 
האמנה נחתמה במסגרת אירוע של ישראל מתגייסת מבית נשיאות המגזר העסקי וצה"ל שהתקיים במרכז הלוגיסטי של טבע-סלא בשוהם, שמטרתו לחבר את בכירי המשק לתמיכה במשרתי המילואים, אנשי הקבע ובני משפחותיהם, בתקופת המלחמה ובחזרה הביתה.
דובי אמיתי, יו"ר נשיאות המגזר העסקי ויוזם האמנה: "אנו ראשי הארגונים מהמגזר העסקי, מקבלים על עצמנו את העקרונות המפורטים באמנה מתוך הבנה כי אנו מצויים בתקופת שבה שירות המילואים צפוי להימשך ולהיות משמעותי יותר מאשר היה בעבר. אמנה זו תתווה את הדרך למעסיקים ביחסיהם עם העובדים המשרתים במילואים וביחסם לספקים ונותני שירותים שהינם משרתי מילואים, זאת מתוך החובה המוסרית והערכה העמוקה על ההירתמות, על רוח הלחימה, על הציונות ואהבת הארץ".

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה