כסף וצרכנות

HOT בבשורה קשה לצרכנים: זה השירות החינמי שתשלמו עליו החל מה-1.7

החברה הודיעה כי החל מחודש יולי, היא תגבה כ-14.90 שקל לחודש עבור השימוש ב-VOD ללקוחות NEXT TV (שירות שעד כה ניתן בחינם). מ-HOT נמסר כי הסיבה היא "התייקרויות במחירי התוכן, הפקות המקור בארץ ובחו"ל ותפעול המערכים הטכניים"
מערכת ice |  3
הוט (צילום shutterstock)
חברת HOT (אשר לאחרונה ערכה שינויים רבים בצמרת הניהול שלה) מעדכנת כי החל מה-1.7 היא תתחיל לגבות תשלום עבור שירותי ה-VOD ללקוחות NEXT TV (שירות הטלוויזיה על גבי אינטרנט של החברה). נציין כי היום (שבת), נכנסה לתוקף העלאת מחירים עליה החברה הודיעה, כאשר ערוצי ילדים יתייקרו ב-8.51 שקל לכל ערוץ, וספריית התוכן ב-VOD תתייקר גם היא ב-3 שקל עבור כל ספרייה. מלבד לאלו, מה המחיר החדש שנאלץ לשלם בעתיד הקרוב?
החברה הודיעה כי תגבה כ-14.90 שקל לחודש מה עבור שירות ה-VOD, שעד כה נחשבו לכלולים במחיר. אמנם חלק מתכני ה-VOD נחשבים בתשלום, אך עד כה לא נגבה כסף עבור השימוש ב-VOD בפני עצמו. עוד נציין כי המתחרות בתחום, yes, פרטנר TV וסלקום TV, אינן גובות תשלום נוסף עבור השירות המדובר.
מהוט נמסר: "NEXT TV מציע מגוון תוכן רחב והאיכותי ביותר בישראל. בשל התייקרויות במחירי התוכן, הפקות המקור בארץ ובחו״ל ותפעול המערכים הטכניים, החברה תחל ביום ה-1.7 לגבות תשלום עבור שירות ה-VOD של NEXT TV אשר יעמוד על סכום של 14.90 שקל לחודש. הוט מחויבת להמשיך ולספק ללקוחותיה את הטלוויזיה המובילה בישראל עם התכנים האיכותיים, המגוונים והטובים ביותר".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    אני מחובר ל IPTV
    אני לא פראייר 06/2024/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    דולר אחד בחודש ל TVTEAM / ANTIFRIZ ויש לך את כל הערוצים של כל ספקי התוכן בישראל
    סגור
  • 1.
    להתנתק מהם!! על איזה תוכן איכותי גובים יותר?! (ל"ת)
    נמאס 06/2024/01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • אני מחובר ל IPTV (ל"ת)
    אני לא פראייר 06/2024/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור