כסף וצרכנות

מוצרים מומלצים לשעת חירום: זו הרשימה של משרד הכלכלה

משרד הכלכלה מודיע על מספר אפיקי היערכות שמקיים בימים אלה, ובתוך כך מפרסם רשימת מוצרי מזון מומלצת לשעת חרום, שניצן לצרוך ללא תלות בבישול
שירה יום טוב | 
מצטיידים במזון ומים למלחמה (צילום פלאש 90/ נעם ריבקין פנטון)
משרד הכלכלה והתעשייה, יקיים השבוע כנס להגברת מוכנות המשק להתרחבות הלחימה, בהיבטי אספקת מזון לאזרחים ורציפות תפקודית של תעשיות חיוניות במשק. הכנס יתקיים בהשתתפות שר התעשייה והכלכלה, ניר ברקת, מנכ"ל המשרד, אמנון מרחב, ראש רח"ל, תא"ל (במיל.) יורם לרדו, נציגי מערכת הביטחון, משרדי הממשלה, הקמעונאים, היבואנים והתעשיינים.
במסגרת הכנס יוצגו גם תרחישים שונים והאתגרים הנגזרים, מדיניות ההתגוננות וסוגיות ההסברה לציבור, פעילות וסיוע משרד הכלכלה לתעשייה בתחומים רלוונטיים בהם כח אדם, דרכי שינוע ואספקה, סנכרון בין תעשיות ורשויות מקומיות ועוד. 
מטעם המשרד נמסר כי "משרד הכלכלה והתעשייה, האחראי על הרציפות התפקודית של שרשרת הייצור והאספקה של מזון בשעת חירום, בוחן ומשפר כל העת את היערכותו להתרחבות הלחימה". היום (ראשון) הודיעו על היערכות המשרד לאספקה מרחבית ואיזורית בשעת חירום, והפעלת מערך סופרים תחת השם "סניפי ברזל", שיפעלו גם תחת לחימה אינטנסיבית, לפי מוכנות שנקבעה על פי קריטריונים שהעמיד המשרד. 
 
כמו כן, לצד המלצת פיקוד העורף, מפרסם משרד הכלכלה רשימת מוצרי מזון מומלצים לעת חרום, שניתן לצרוך ללא תלות בבישול. ברשימה: טחינה גולמית, אגוזים, קוסקוס, בורגול, שיבולת שועל, שימורים שונים, טונה, מנה חמה, בסקוויטים, פריכיות, קרקרים, פירות יבשים, קטניות מבושלות, חמאת בוטנים, דבש, סוכר, חלבה, תה, קפה וכו'
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה