כסף וצרכנות

נינטנדו בדריסת רגל נוספת בישראל: זה הצעד המשמעותי של היבואן

חנות Gaming Store, קונספט חדש של היבואן הרשמי של חברת נינטנדו ועוד 16 מותגי גיימינג נוספים, תיפתח בקניון שער הצפון בקרית אתא בהשקעה של מאות אלפי שקלים ותציע מרצ'נדייז ושירות אישי ממומחים בתחום הגיימינג. מנכ"ל הקניון דותן שלום: "חלק מהותי מאסטרטגיה המציעה תמהיל רחב של חוויות לכל המשפחה"
מערכת ice |  1
היבואן הרשמי של נינטנדו משיק את Gaming Store (צילום תור גיימינג)
היבואן הרשמי של נינטנדו משיק את Gaming Store, קונספט חדש של היבואן הרשמי של נינטנדו (ועוד 16 מותגי גיימינג נוספים). החנות שהוקמה בקניון שער הצפון בקרית אתא בהשקעה של מאות אלפי שקלים משלבת בין מנעד המשחקים הרחב של נינטנדו לכלל המרצ'נדייז של עולם הגיימינג עם עמדות משחק חווייתיות בהן יוכלו המבקרים לשחק במשחקים השונים.
בחנות המשתרעת על שטח של 122 מ"ר יוכלו המבקרים להסתייע בצוות מומחים לגיימינג, כאשר חובבי מריו, פוקימון וזלדה לדורותיהם – יוכלו למצוא שם גם את כלל פרטי המרצ'נדייז של עולם הגיימינג הרחב.
"דווקא עכשיו, ודווקא בצפון – אנחנו גאים לפתוח חנות שיכולה לשפר ולו במעט את מצב הרוח של תושבי הצפון, עם מגוון מוצרי הגיימינג הכי גדול שהיה בצפון אי פעם", מסביר רובי עובדיה, מנהל תחום הגיימינג ב"תור גיימינג".

"פתיחת Gaming Store, לצד חנות הלגו שנפתחה לפני מספר חדשים – היא חלק מהותי מאסטרטגיה המציעה תמהיל רחב של חוויות לכל המשפחה, ומציבה את קניון "שער הצפון" כמוקד בילוי מגוון", מסביר דותן שלום, מנכ"ל הקניון.

תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    אבל באיזה מחיר
    מר א 04/2024/11
    הגב לתגובה זו
    3 0
    אני מעדיף לקנות מחניות קטנות,בחנות נינטנדו המחירים בשמיים וכך ברוב הרשתות אבל כן אקפוץ לבקר
    סגור