כסף וצרכנות

דרמה ברכבת ישראל: מי איבד צ'קים בסך 700 אלף שקל בתחנה?

במהלך סיור שגרתי של דיילי תחנת הרכבת בכרמיאל, הם נדהמו לגלות כי במעטפה שהונחה על ספסל באולם הנוסעים, נמצאו צ'קים בסך של 700 אלף שקל. מנהל התחנה אסף את הפרטים ויצר קשר עם הנוסע המאושר
מערכת ice |  1
רכבת ישראל (צילום פלאש 90/ יוסי אלוני)
דרמה ברכבת ישראל: אמש (רביעי) במהלך סיור שגרתי של דיילי תחנת הרכבת בכרמיאל, דריו דרסנר ואילנה מורנו, הבחינו השניים במעטפה מונחת על ספסל באולם הנוסעים. מיד הם העבירו את המעטפה  למנהל המשמרת קובי נג'אתי שמצא בתוכה לתדהמתו מספר צ'קים המגיעים לסכום של 700 אלף שקל. קובי מיד פעל לאיתור הנוסע באמצעות הפרטים המזהים, ולאחר זמן קצר הגיע הנוסע לאסוף את אבדתו היקרה.
מבעלי האבדה נמסר: "אפילו עוד לא הספקנו לגלות שאיבדנו את המעטפה וכבר קיבלנו שיחת טלפון ממנהל התחנה שמצא אותה. אנחנו מאד מעריכים את המקצועיות והאנושיות של הדיילים אילנה ודריו שמצאו את האבדה, וכן את הזריזות שבה הכול נעשה. אני רוצה להודות לניהול ולהנחיות של מנהל המשמרת קובי נג'אתי שבזכותו קיבלנו בחזרה את הצ'קים".
 
ברכבת ישראל מזכירים שהם מפעילים מחלקת אבידות בפריסה ארצית לטובת שדרוג השירות הניתן לנוסעים, ובמקרה של איבוד חפץ מומלץ ליצור קשר עם מוקד שירות הלקוחות של הרכבת שזמין בטלפון *5770 שלוחה מספר 3, או לפתוח פנייה דיגיטלית באתר. במידה והחפץ שאבד נמצא באחת ממחלקות האבדות ומציאות של הרכבת, שנמצאות בתחנת מרכזית המפרץ ותל אביב סבידור מרכז, הנוסע יוזמן לאסוף את האבדה.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    סכום כזה יש להעביר רק בצורה מאובטחת.
    עמית 03/2024/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שירות שליחויות טוב יעשה את העבודה. אפשר גם עם שירות לוקרים, אבל להסוות שמה שמעבירים זה כסף. יעלה קצת יותר, אבל יצמצם את הסכנה לאובדן.
    סגור