כסף וצרכנות

דרמה ברשות המסים: סחר בקריפטו ב-130 מיליון שקל ולא דיווח

בפקיד שומה חקירות תל אביב מתנהלת חקירה כנגד מיכאל סיטבון, תושב השרון ובעלים של חברה העוסקת בהפצת ציוד מחשבים, המייחסת לו סחר במטבעות קריפטוגרפים בזירות מסחר שונות בין השנים 2021-2018 ללא דיווח וללא תשלום מס. על פי החשד מחזור הפעילות של החשוד עומד על לפחות 133,816,891 שקל
מערכת ice | 
רשות המסים (צילום פלאש 90)
תושב השרון נעצר בחשד לסחר במטבעות קריפטוגרפים בסכום העולה על 130 מיליון שקל ללא דיווח. החשוד, מיכאל סיטבון הובא בפני בית משפט השלום בבת ים בחשד לסחר במטבעות קריפטוגרפים בסכומים של עשרות מיליוני דולרים ללא כל דיווח כמתחייב בחוק. החשוד שוחרר בתנאים מגבילים.
מבקשת המעצר עולה כי בפקיד שומה חקירות תל אביב מתנהלת חקירה כנגד סיטבון, תושב השרון ובעלים של חברה העוסקת בהפצת ציוד מחשבים, המייחסת לו סחר במטבעות קריפטוגרפים בזירות מסחר שונות בין השנים 2021-2018 ללא דיווח וללא תשלום מס. על פי החשד מחזור הפעילות של החשוד עומד על לפחות 133,816,891 שקל

במסגרת החקירה, שהפכה אתמול לגלויה, נערכו חיפושים במקום מגוריו ובעסקו ונתפסו לג'ר (ארנק קר), מאות אלפי שקלים, מכונה לספירת כסף וחומרי מחשב נוספים. החשוד נחקר ובנוסף נגבו עדויות ממעורבים נוספים בתיק.
אגב, כל זאת קורה כשרק היום חברת Bits of Gold הפלטפורמה המפוקחת למסחר ושירותים פיננסיים במטבעות דיגיטליים בישראל מודיעה כי תשיק מטבע דיגיטלי (״קריפטו״) יציב בשם ™BILS, המגובה וצמוד למטבע השקל, לאחר שכבר החלה בפיילוט, עליו קיבלה אישור רגולטורי מרשות שוק ההון. מדובר במהלך ראשון מסוגו בישראל לשילוב מטבעות דיגיטליים בכלכלה הישראלית ולמעשה חיבור השקל לרשת הבלוקצ׳יין העולמית. 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה