קריירה ולימודים

המעסיק הוציא אתכם לחל"ת? זו האופציה שעומדת בפניכם

אולג׳ובס בקריאה לשר האוצר בצלאל סמוטריץ': "אפשר שילוב עובדים הנמצאים בחל"ת בתעשיות חיוניות בזמן מלחמה"
מערכת ice | 
קמפיין Alljobs (צילום צילום מסך Alljobs)
חברת אולג׳ובס, על כלל מנהליה ועובדיה, יצאו היום בקריאה לשר האוצר בצלאל סמוטריץ׳ לשקול מתן הקלות מס לעובדים שהוצאו לחל״ת ומעוניינים לעבוד במקביל בתפקידים חיוניים שתורמים הן לחוזקו והמשכיותו של המשק והן למאמץ המלחמתי המתנהל בימים אלה וצפוי להימשך חודשים רבים.
במכתב שנשלח ללשכת השר נכתב; המערכה הנוכחית והשפעותיה על המשק הביאה ותביא רבים מאזרחי ואזרחיות ישראל למצוא את עצמם בחל״ת עם הכנסה מופחתת משמעותית. מציאות זו פוגעת קשות ברווחתם וביכולתם לכלכל את משפחותיהם, כמו גם במאמץ המלחמתי של ישראל. עורף שסובל גם כלכלית, לא יכול לסייע לצבא לנצח את המלחמה.

אנו ב-AllJobs פוגשים עשרות אלפי מעסיקים ממגוון ענפים עם למעלה מ-900 אלף ישראלים המחפשים דרכנו עבודה בחודש – וכתוצאה מכך עדים לבקשות, לחששות ולרצונות של שני הצדדים, מעסיקים ועובדים כאחד. 
בנוסף, ציינו במכתב, כי; אנו מזהים התכנסות רצונות יוצאת דופן, המשלבת מעסיקים המשוועים למילוי השורות במקביל לעובדים שחוששים מהשלכות החל״ת ומעוניינים להיות גורם תורם ומשמעותי מבלי לחשוש ממיסוי יתר או הגבלות החל"ת.
ענפים בולטים במשק, כגון: בריאות, רווחה, לוגיסטיקה ומסחר זקוקים לכוח אדם נוסף על מנת לתת מענה לצרכים הגוברים בעת זו. הצעתנו, פשוטה: עובדים שהוצאו לחל״ת יקבלו אפשרות לעבוד במקביל בתפקידים בענפים האלו בפטור ממס הכנסה על השכר הנוסף, עד לתקרת השכר הממוצע במשק. כך הם יוכלו להתפרנס בכבוד מצד אחד, והמדינה לא תשלם ביתר מצד שני.
החשיבה מאחורי הצעה זו מתייחסת לכך ש*הטבה זו תאפשר לעובדים להשלים הכנסה ולתרום בתקופה קשה זו תוך הקלה משמעותית בנטל המס. במקביל, המשק והחברה בכללותה, תהנה מתוספת כוח האדם בענפים המשוועים לו בימים קשים אלה.*
באולג׳ובס ציינו כלפי השר שהם ישמחו לדון עימו בהצעה זו ובהצעות אחרות. ובטוחים כי ניתן לגבש יחד מדיניות שתועיל הן לעובדים והן למשק בתקופה מאתגרת זו.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה