קריירה ולימודים

צעירי ירושלים למען העוטף. מבצע: "בעוז וברוח" יצא לדרך

"אנחנו רוצים להראות לבני הנוער בדרום שהם לא לבד", אמרה אחת החניכות. "אנחנו רוצים לתת להם קצת אור בתקופה קשה זו"
דוד זולדן | 
חרבות ברזל בנתיבי אודי (צילום יח''צ בנתיבי אודי)
במסגרת מבצע: "בעוז ורוח" שמטרתו חיזוק החוסן של תלמידי הדרום, הכינו חניכי גרעיני אודי מפסגת זאב בירושלים 80 אריזות שי שחולקו לחניכי "ניצנים", הפרויקט להכשרה טכנולוגית לבני נוער לקראת שרות  צבאי, מאזור הדרום.
האריזות הכילו מגוון מוצרים ביניהם חטיפים, ממתקים, צעצועים ומכתבי עידוד וחיזוק של החניכים. שיתוף הפעולה בין שני הפרויקטים המרגשים של עמותת בנתיבי אודי מהווה בימים אלו חלון של תקווה וסולידריות בין בני הנוער בישראל במטרה להביע תמיכה ועידוד בתקופה מאתגרת זו.
"אנחנו רוצים להראות לבני הנוער בדרום שהם לא לבד", אמרה אחת החניכות. "אנחנו רוצים לתת להם קצת אור בתקופה קשה זו".
איתמר  קולנברג רכז מחוז ירושלים של בנתיבי אודי: "חשוב לנו, דווקא עכשיו, לחזק את הערבות והלכידות בינינו. ביקשנו להמתיק ולחזק את אחינו בדרום, להביע תמיכה והזדהות, ולנסות לחזק ולעזור איפה שאפשר". 
ובאותו הקשר, בית ההשקעות אלטשולר שחם, הקים מתחילת המלחמה את "עוטפים באהבה" – מרכז סיוע למען מפוני עוטף ישראל. השבוע הגיעו למרכז הג'ודוקאים אורי ששון, אריק זאבי וטל פליקר, להיפגש ולתמוך בילדי המפונים וכמובן להעביר להם אימון ג'ודו מהנה. הספורטאים הצליחו להפתיע גם את ירדן בן ה-13 שחגג בר מצווה, ופונה עם משפחתו מעוטף עזה. ירדן בדיוק חזר מעליית התורה בבית הכנסת והתרגש לפגוש את הספורטאים. 
במרכז "עוטפים באהבה" ניתן למצוא מגוון מוצרים כמו ביגוד, נעליים, משחקים, צעצועים, יצירות, טואלטיקה, ספרים ועוד. בנוסף, מתנדבים רבים מגיעים לספק שירותים המקלים על המפונים כגון גננות המייצרות הפעלה ושגרה לילדים, מסאג'ים, דיקור סיני, טיפולים קוסמטיים ועוד. כתובת המרכז היא הברזל 19 א', רמת החייל, תל אביב, קומה 2. שעות פתיחה: ראשון עד שבת מ-9:00 עד 17:00.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה