קריירה ולימודים

מהפכה באקדמיה: שיתוף הפעולה של Sela והמרכז האקדמי למשפט ולעסקים

מרכז ההדרכה Sela והמרכז האקדמי למשפט ועסקים ברמת גן, יוצאים בשיתוף פעולה מיוחד שיעזור לבוגרי מרכז ההדרכה להשלים לימודי תואר ראשון במדעי המחשב
מערכת ice |  2
סיגל גרוסי (צילום גיל מגלד)
לראשונה - שיתוף פעולה חדש בין מרכז ההדרכה Sela. למרכז האקדמי למשפט ולעסקים ברמת גן יאפשר לסטודנטים ולבוגרי מרכז ההדרכה,  להשלים לימודי תואר ראשון במדעי המחשב ובמערכות מידע כהמשך ישיר ללימודיהם. במסגרת שיתוף הפעולה, יזכו למחיר מסובסד וזכאות לפטורים אקדמיים  של עד 30 נקודות זכות לתואר.
לדברי אילנה טסלר, מנכ"לית המרכז האקדמי למשפט ולעסקים: "בעולם התעסוקה העכשווי תואר ראשון הוא תנאי כמעט הכרחי, על כן כשעלה צורך מהשטח להרחיב את הפרויקט החשוב של משרד הביטחון "לוחמים להייטק", שמנגיש לימודי תכנות ללוחמים וחיילים משוחררים ומאפשר דלת לעולם ההייטק הישראלי, המרכז האקדמי נרתם בבניית מסלול שיחבר בין הלימודים המקצועיים ללימודים אקדמיים.
המסלול הייחודי שיצרנו מציע לראשונה הכרה אקדמית בקורסי הלימוד המקצועיים, להעמיק וללמוד מהמרצים המובילים בתחומי מדעי המחשב ומערכות מידע, וכן כניסה קלה יותר לשוק התעסוקה".
אילנה טסלר
לדברי סיגל גרוסי – מנהלת מרכז ההדרכה של Sela: ״המרכז ההדרכה של Sela. הוא המוביל והוותיק ביותר בתעשיית ההייטק בישראל והוא מציע מספר מסלולי הכשרה להשתלבות מהירה ומוצלחת בתעשייה.
עם זאת, היא אומרת, ״שוק התעסוקה הופך ונהיה סלקטיבי יותר בדרישותיו ובחיפושיו אחר עובדים בעלי תואר ראשון, וזהו בדיוק המענה שאנו נותנים לסטודנטים ולבוגרים שלנו באמצעות שיתוף הפעולה עם המרכז האקדמי למשפט ועסקים ברמת גן – השלמה לתואר ראשון״.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    סגרו את המכללה
    The Last One 09/2024/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אני מרצה ושם בפועל פרקו את המכללה ורוקנו אותה מתוכן בשנים האחרונות מאז פורטיסימו נכנסו לתמונה ....היה עדיף שהיו סוגרים מהיום הראשון ולא נותנים לזה לגווע הרמה המקצועית נמוכה מאד לא האמנתי שאגיד את זה ....אבל היזהרו אל תתקרבו אפילו לא ללימודים חינם שם על חשבון המדינה
    סגור
  • 1.
    מכללה רעה מאד לא להתקרב
    סטודנט מאוכזב 01/2024/18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    פשוט מכללה ראה למדתי דבאופס וכאילו מרחו אותנו כל הלימודים חבל שלא הלכתי לגון ברייס אף אחד לא מצא עבודה בכלל הכל היה בבלאגן סיימנו לפני כמה חודשים והשתמשו בתירוץ של המלחמה ופשוט נתקו קשר מבין שגם קבוצות קודמות לא מצאו עבודה לאורך כל הלימודים החמיאו לנו כאילו ואנחנו חכמים ומבריקים
    סגור