קריירה ולימודים

מענק עד 20 מיליון שקל: מה צריך לעשות עבורו?

הרשות להשקעות במשרד הכלכלה יוצאת שוב במסלול לעידוד הפקות זרות של סרטים וסדרות בישראל – מהרו להגיש
מערכת ice |  2
סט צילומים (צילום unsplash)
הרשות להשקעות במשרד הכלכלה והתעשייה, בשיתוף משרד התרבות והספורט, משרד האוצר, משרד החוץ ומשרד התיירות יוצאת בהקצאה לעידוד הפקת סרטים וסדרות טלוויזיה זרים במדינת ישראל, בהיקף תקציב של עד- 20 מיליון שקל.
 
בהתאם לתנאי המסלול, חברות הפקה ישראליות, העומדות בתנאי התכנית, יהיו זכאיות להשתתפות כספית בשיעור של 30% מסך הוצאות ההפקה, ששולמו במדינת ישראל. בהתאם, ניתן להגיש בקשה עבור הוצאות הפקה מזכות בסכום של לפחות 500,000 שקלים ועד לסכום של 16,600,000 שקלים.
 
<

זכאיות להגיש בקשה לסיוע - חברות הפקה ישראליות העומדות בתנאים הבאים: לחברה יש הסכם התקשרות להפקת סרט או סדרה עם תאגיד הפקה זרה. לתאגיד ההפקה הזרה ניסיון מוכח בהפקה ובהפצה של לפחות 2 סרטים או סדרות בחמש השנים האחרונות, שמופיעים במאגר מידע מאושר. החברה לא זכאית לסיוע אחר לפי הוראות החוק לעידוד השקעות הון והיא אינה מקבלת סיוע מכוח חוק הקולנוע. המועד האחרון להגשת בקשות: 31 באוקטובר 2023.

זוהי השנה השנייה לתכנית המביאה איתה בשורה משמעותית אשר במרכזה מיתוגה החיובי של ישראל בעולם כמוקד לצילום סרטים וסדרות בינלאומיים, תוך שימוש במשאבי הטבע ואתרי צילום ייחודיים והיסטוריים הקיימים בישראל. לצד זאת, הסיוע, התומך בהפקות, מייצר משרות חדשות לעובדות ועובדים נוספים ובכך מרחיב את מעגל התעסוקה בתחום.
 
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    עלוט (ל"ת)
    עומר סאלח 09/2023/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    עוד סרטים נגד מדינת ישראל ? (ל"ת)
    אלמונית 09/2023/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור