קריירה ולימודים

בנק הפועלים בתרומה מרגשת: מי קיבלו מענק נדיב במיוחד?

בנק הפועלים סייע לעמותת בית הגלגלים לקיים את מחנות הקיץ שלהם ברחבי הארץ. בנק הפועלים נרתם לסייע לעמותת בית הגלגלים והעביר תרומה כספית משמעותית עבור הפעלתם של מחנות הקיץ של העמותה, זאת לאחר שנקלעה למשבר תקציבי עמוק ונציגי העמותה הודיעו להורים כבר על ביטולם של המחנות
מערכת ice |  1
בנק הפועלים (צילום shutterstock, אביב גוטליב)
בנק הפועלים סייע לבית הגלגלים עמותה המסייעת למאות בני נוער ובוגרים עם מוגבלות פיזית, לקיים את מחנות הקיץ שלהם ברחבי הארץ בקבוצות מעורבות, מהאוכלוסייה הכללית, החברה הבדואית, הערבית והחרדית עם מעל 300 חניכים וחניכות.
מדובר ב-25 קבוצות שיצאו למחנות קיץ בני 5 ימים לאורך חודשים יולי-אוגוסט הכוללים לינה ב-4 מרכזים שונים ברחבי הארץ. הילדים ובני הנוער, בגילאי 8-19 וחלקם הגדול עם צרכים סיעודיים מורכבים במחנות מגוון פעילויות, החל מיציאה לבריכה, מוזיאונים, לונה פארק וסדנאות חווייתיות ברמה גבוהה.
 
בנק הפועלים נרתם לסייע לעמותת בית הגלגלים והעביר תרומה כספית משמעותית עבור הפעלתם של מחנות הקיץ של העמותה, זאת לאחר שנקלעה למשבר תקציבי עמוק ונציגי העמותה הודיעו להורים כבר על ביטולם של המחנות.
נעמה הלוי פאר, מנהלת האגף לבנקאות חברתית של בנק הפועלים, שביקרה במחנות הקיץ של חניכי עמותת בית הגלגלים אמרה: "אני גאה ושמחה שהבנק נרתם  למען חניכי וחניכות בית הגלגלים ובני משפחותיהם. מחנות הקיץ הם זמן משמעותי עבור החניכים והמשפחה כאחד, משהו שהחניכים מחכים לו כל השנה. לא יכולנו לעמוד מנגד ולדמיין שהם פתאום לא יתקיימו השנה. הביקור ריגש אותי מאוד, שמחתי להכיר את כל החניכים שלקחו חלק ולראות את הילדים מכל גווני הקשת הישראלית מוקסמים מפעילות הפוגתית ולא מפסיקים לצחוק ולשמוח."
מעמותת בית הגלגלים נמסר כי: "אנו מודים לכל מי שהתגייס ותרם להוצאת מחנות הקיץ של העמותה לפועל, ובראש ובראשונה לבנק הפועלים על התגייסות חסרת תקדים להצלת מחנות הקיץ של העמותה באמצעות האגף לבנקאות חברתית. בזכות תרומתו הנדיבה מאוד, יתאפשר קיומם של מחנות הקיץ השנה. בהמשך לתמיכה ולשותפות האסטרטגית רבת השנים, תרם בנק הפועלים את הסכום הנדרש להוצאת מחנות הקיץ כמתוכנן וסייע לנו להמשיך את הפעילות גם השנה, למען חניכי וחניכות בית הגלגלים ובני משפחותיהם."
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    עם כל הכבוד...בנק על הפנים ללקוחות...
    מישהי 08/2023/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בהזדמנות הראשונה שאתה במצוקה חוסמים אותך על חריגה של 100שח...אין עם מי לדבר...אין טלפונים לבנקאי בקיצור מזל שפטרנו...
    סגור