קריירה ולימודים

עולים לשוק: מאות משתתפים בשוק העולים הראשון של "נפש בנפש"

לראשונה התקיים בבית "נפש בנפש" שבירושלים שוק עולים עם כ-40 עסקים קטנים ובינוניים, בבעלותם של עולים חדשים, שהחליטו להגשים את חלומם הציוני והעסקי בארץ ישראל
מערכת ice | 
שוק העולים (צילום נפש בנפש)
ביום שישי התקיים לראשונה בבית "נפש בנפש" שבירושלים שוק עולים עם כ-40 עסקים קטנים ובינוניים, בבעלותם של עולים חדשים, שהחליטו להגשים את חלומם הציוני והעסקי בארץ ישראל. העסקים פועלים בתחומי הקולינריה, אופנה, יצירה ואמנות ועוד. האירוע נולד ביוזמת ארגון 'נפש בנפש' ובשיתוף הרשות העירונית לעלייה וקליטה בעיריית ירושלים.
אל השוק, שהיה פתוח לקהל הרחב ללא תשלום, נהרו מאות משתתפים מרחבי הארץ – עולים, צברים ותיירים – שהגיעו להיחשף ולרכוש מהמגוון הרחב של המוצרים שהוצעו בו ולתמוך בעסקים מקומיים בתוצרת ישראלית כחול-לבן.
 
ארגון 'נפש בנפש', הפועל להעלאת יהודים מצפון אמריקה בשיתוף משרד העלייה והקליטה, הסוכנות היהודית, קק"ל ו-JNF ארה"ב, הגה את הרעיון מתוך מטרה לחשוף לציבור הישראלי את קהילות העולים, שלא רק בחרו לעלות ארצה, אלא גם השתלבו במדינה על ידי הקמת מיזמים בתחומים שונים.
בין העסקים שמכרו את מרכולתם בשוק ניתן היה למצוא תמהיל רחב של מוצרים: חמאת בוטנים ושקדים טבעיות של "הולי באטר", דבש של מכוורת "נשיקה" הגלילית, וויסקי ישראלי של מזקקת לג'נדס, מאפינס אמריקאים של מאפיית "מאפין בוטיק", פריטים בעיצוב אישי לבית של Made by Maggi, אוכל לשבת וחלות של קייטרינג "קינמון", משקאות מבוססי צמחים טבעיים של Infused JLM, תכשיטים ובגדים מעוצבים של סטודיו Sew Cute, בירות בוטיק של מבשלת גוש עציון ועוד.
נעמה דגני-רבין, מנהלת קמפוס העלייה של "נפש בנפש": "זיהינו הזדמנות יוצאת דופן להציע את מרחבי המבנה שלנו לטובת חשיפתם של עולים שלא רק בחרו לעלות ארצה, אלא גם הקימו עסקים מדהימים בתחומים שונים, תוצרת כחול-לבן, שתורמים רבות להנעת הכלכלה הישראלית. התרגשתי מאוד לראות את כמות המשתתפים שבאו לרכוש ולתמוך בהם. אני מקווה שזה יהיה אירוע אחד מבין רבים שעתידים לבוא, על מנת שלכל בעל ובעלת עסק שעלו ארצה, תהיה ההזדמנות לקחת בו חלק."
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה