קריירה ולימודים

לאחר שנתיים בלבד: מנור ששון עוזב את JD ספורט

מנכ"ל JD ספורט ישראל שהוביל את הקמת הרשת בארץ החליט לפרוש לאחר שיימצא לו מחליף. החברה הושקה בישראל בשנת 2022 וכוללת 8 סניפים מנהריה עד אילת
מערכת ice | 
מנור ששון (צילום גבע טלמור)
מנור ששון, מנכ"ל JD ספורט ישראל, הודיע על רצונו לסיים את תפקידו בחברה על מנת להתמקד בהרחבת פעילות עסקיו האישיים והזדמנויות חדשות שעל הפרק. ששון הוביל את הקמת הרשת בישראל והשקת הפעילות המונה כשמונה סניפים בפריסה ארצית לצד אתר סחר מוביל.
מנור ששון מסר: "אני מודה לגדעון מוליוב ולשותפנו הבינלאומיים על ההזדמנות שניתנה לי בהחדרת רשת JD ספורט בישראל. לאחר שנתיים מעניינות, מאתגרות ונפלאות כאחד, אני מרגיש כי אני משאיר חברה בצמיחה מתמדת עם תשתית חזקה. אני נרגש לקראת ההזדמנויות החדשות שבפתח ובטוח כי זהו הזמן עבורי להקדיש את זמני ומשאבי ולהתמקד בעסקי האישיים".

גדעון מוליוב, הבעלים ויו"ר קבוצת MGS, מבעלי JD ספורט ישראל אמר היום: "אנו מודים למנור ששון על תרומתו הרבה בשנתיים האחרונות, במסגרתן הוביל בהצלחה ובמסירות את הפעילות בארץ ותרם רבות למובילתה של החברה. מנור תמיד יישאר חלק ממשפחת MGS ואנו מאחלים לו בהצלחה בדרך שבחר".
עוד נמסר מ-JD כי עדיין לא גויס מועמד אשר יתפוס את תפקידו, וששון יילווה את החברה עד יימצא לו מחליף.
JD sports היא חלק מקבוצת JD - קמעונאית רב-ערוצית עולמית, שבסיסה בבריטניה, ונסחרת במדד FTSE 100 JD.L. הרשת מתמחה באופנת ספורט והנעלה לקבוצת JD למעלה מ-3,300 חנויות על פני 29 מדינות ברחבי העולם, עם נוכחות בבריטניה, ארה"ב, אירופה ואסיה. רשת JD Sports  הושקה בישראל בשנת 2022 ובעלת פעילות ענפה עם שמונה סניפים בפריסה ארצית מנהריה ועד אילת, לצד אתר סחר מוביל.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה