קריירה ולימודים

משרד החינוך נגד ארגון המורים: האם יוצאו צווי מניעה?

כבר זמן רב שתלמידי התיכון ברחבי המדינה לא מקבלים את השירות הבסיסי ביותר - קבלת הציונים למבחנים שלהם. משרד החינוך נמצא בעימות מתמשך עם ארגון המורים, בראשותו של רן ארז, ונדמה כי המצב מגיע לשיא חדש
מערכת ice | 
כיתה (צילום freepik)
כבר זמן רב שתלמידי התיכון ברחבי המדינה לא מקבלים את השירות הבסיסי ביותר - קבלת הציונים למבחנים שלהם. משרד החינוך נמצא בעימות מתמשך עם ארגון המורים, בראשותו של רן ארז, ונדמה כי המצב מגיע לשיא חדש.
השבוע נודע כי הנהגת ההורים התכוונה לעתור לבג"ץ נגד משרד החינוך בטענה שהמשרד לא מטפל בבעיות מול ארגון המורים ולא מקדם את הפתרונות הנאותים בשכרם, ואלו משפיעים בתורם על הילדים. כמו כן, הנהגת המורים קוראת לביטול הבגרויות היות שהילדים לא יודעים עדיין את ציוני המגן שלהם.
עם זאת, נדמה שאת משרד החינוך מעניינים יותר ענייני כוח ולא רווחת התלמידים. במקום לפעול כדי לפתור את הבעיות מול הארגון, משרד החינוך פנה בבקשה לקבל צווי מניעה נגד העיצומים של הארגון. הצעד בא על רקע האיום של רן ארז השבוע להגביר את העיצומים ולהחמיר אותם אף יותר בשבוע הבא. עם זאת, הוא הסביר שטרם הוחלט מה יהיה היקף העיצומים.
נזכיר כי עיצומי המורים בעת זו לא כוללים רק את מחסום הציונים. המורים הונחו לא להישאר בבית הספר מעבר לשעות הלימודים ובכך נמנעים מהתלמידים שעות תמיכה נוספות שאמורות לעזור להם להתכונן לבגרויות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה