קריירה ולימודים

שירה איסקוב בדרך לפוליטיקה? זה הצעד שנשקל

איסקוב נמצאת חזק בתוכניות של עו"ד אורנה דוידאי, שמתכוונת להעמיד את עצמה לבחירה לראשות עיריית פתח תקווה בבחירות המוניציפליות הקרובות ותנסה להעזר בפופולריות של איסקוב
מערכת ice |  2
שירה איסקוב (צילום אינסטגרם)
שנתיים אחרי שהפכה לסמל לאלימות נגד נשים באלימות מאז שרדה ניסיון רצח על ידי בעלה לשעבר, אביעד משה, במצפה רמון ומי שהייתה זו שהצילה אותה הייתה שכנתה, נראה שאיסקוב עשויה להתקדם לצעד פוליטי מרתק בחייה.
על פי הדיווח של ליאורה גולדנברג שטרן ב-TMI, היא נמצאת חזק בתוכניות של עו"ד אורנה דוידאי, שמתכוונת להעמיד את עצמה לבחירה לראשות עיריית פתח תקווה בבחירות המוניציפליות הקרובות ותנסה להעזר בפופולריות של איסקוב.
עו"ד דוידאי טענה בנוגע לחיבור האפשרי: "הלוואי שהיא תסכים. יש לי הרבה תוכניות לגביה". איסקוב נשאלה לגבי החיבור האפשרי ועל כך אמרה: “זה נכון, אך סירבתי. אין לי שום עניין בזה ושום רצון".

רק לפני שלושה חודשים שמה של שירה איסקוב עלה כמועמדת להצטרף כפאנליסטית לתוכנית הבוקר של גאולה אבן ברשת 13, העולם הבוקר. אז מרשת נמסר: ״אנחנו בוחנים מספר מועמדים מעניינים שיקחו חלק בתכנית הבוקר החדשה של גאולה ביניהם גם שירה איסקוב״. בסופו של דבר המהלך הזה לא יצא אל הפועל.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    קחו את אורלי רביבו הכי מעניינת שהכרנו תפסיקו להביא מוזר (ל"ת)
    מעיין 03/2023/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    אשכרה רודפת פירסום
    דורית 03/2023/03
    הגב לתגובה זו
    2 0
    כל יומיים כותרת חדשה העיקר להישאר בכותרות
    סגור