קריירה ולימודים

באמזון דורשים מהעובדים לחזור למשרד: ככה העובדים מגיבים

מזכר שיצא לפני מספר ימים באמזון ודרש מעובדי החברה לחזור לעבוד במשרדי החברה לפחות שלושה ימים בשבוע גרר עימו מחאה גדולה בקרב העובדים. זה מה שהעובדים עושים
מערכת ice | 
עבודה מרחוק (צילום freepik)
באמזון משנים מדיניות והחל מחודש מאי יחייבו את העובדים לחזור לעבוד במשרד לפחות שלושה ימים בשבוע והעובדים לא מרוצים. קבוצה של עובדי החברה יצרה ערוץ Slack (פלטפורמת העברת מסרים מיידים המבוססת על טכנולוגיית ענן) וניסחה עצומה פנימית הדוחה את ההחלטת.
מאז שהוקמה, הקבוצה צברה מעל ל-16,000 חברים וכ-5,000 עובדים חתמו על העצומה נכון לאתמול (שלישי), בניסיון לדחוק במנכ"ל החברה אנדי ג'סי וההנהלה לחזור בהם מההחלטה.

"על ידי כפייה שרירותית לחזור למשרד מבלי לספק נתונים כדי לתמוך בכך ולמרות הוכחות ברורות לכך שזו החלטה שגויה עבור העובדים, אמזון נכשלה בתפקידה כמעסיקה הטובה ביותר בכדור הארץ", כך פורסם בהתכתבויות שונות ב-CNBC. "אני מאמין שההחלטה הזו תהיה מזיקה לעסק שלנו והיא מנוגדת לאופן שבו אנחנו מקבלים החלטות באמזון".  
עובדים רבים הודו שהם נתפסו לא מוכנים עם ההודעה של הנהלת החברה והביעו תסכול שעכשיו יצטרכו למצוא סידור לחייהם הפרטיים – טיפול בילדים, בהורים מזדקנים ואף מעבר דירה לעבור קרוב יותר למשרדים.
"אנחנו יודעים שזה לא יהיה מושלם בהתחלה, אבל חווית המשרד תשתפר בהתמדה במהלך החודשים הקרובים", כתב ג'סי בתזכיר שהכריז על השינוי.
כמה חברות טכנולוגיה כבר חזרו לעבודה במשרדי החברה דוגמת גוגל ואפל שדרשו מעובדים זאת כבר בשנה שעברה. דיסני החלה בינואר לדרוש מהעובדים להיות במשרד ארבעה ימים בשבוע לפחות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה