קריירה ולימודים

שנה בלבד אחרי שעזבה: אלה איילון בקאמבק מפתיע במיוחד

אלה איילון, עזבה לפני כשנה את סוכנות הדוגמנות יולי, זאת במטרה לצאת לדרך חדשה. עם זאת, הניסיונות של איילון לא צלחו, והיא חוזרת על עקבותיה וחתמה שוב על חוזה חדש בסוכנות יולי
מערכת ice | 
אלה איילון (צילום אינסטגרם/ אלה איילון)
אלה איילון, הדוגמנית המצליחה וכוכבת הישרדות, עזבה לפני כשנה את סוכנות הדוגמנות יולי, זאת במטרה לצאת לדרך חדשה. עם זאת, הניסיונות של איילון לא צלחו, והיום (שני) נודע כי היא חוזרת על עקבותיה וחתמה שוב על חוזה חדש בסוכנות יולי.
איילון השוהה בימים אלה בלוס אנג׳לס נמצאת בזוגיות יציבה בשנה האחרונה עם תום ברכה, והשניים אף חולקים יחד קורת גג משותפת כשהיא נמצאת בישראל. את איילון נזכה לפגוש באירוע של לכבוד פורים של YOLO בשיתוף עם יולי שיערך ב-4 במרץ בהאנגר 11 בתל אביב.
רק לאחרונה איילון לקחה חלק בצילומים לקמפיין הלבשה תחתונה נחשק ל"פלייבוי" ולאחרונה  העלתה סשן חדש בו חשפה את ישבנה, מה שגרר לא מאות תגובות מפרגנות, תומכות וגם נלהבות בקרב הקהל הגברי בתוך מספר שעות בלבד, אבל גם כאלו נוטפות ארס וגועליות במיוחד.
אלה איילון בימים הקרובים תעלה על מטוס חזרה מ-LA לישראל לאחר שכבשה שם מספר מכובד של מותגים מבוקשים כמו JOAH BROWN, PACSUN, FOREVER AND A DAY ואפילו הוזמנה יחד עם כל כוכבי הוליווד למסיבת הסופרבול בלוס אנג'לס. בארץ אלה מתכננת לעבוד קשה וצפויות הפתעות בקרוב.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה