קריירה ולימודים

דנה אינטרנשיונל בחשיפה הגדולה בחייה: "הפעם הראשונה שהרשיתי לעצמי"

דנה אינטרנשיונל חושפת לראשונה את החולשות הגדולות בחייה בסדרת דוקו חדשה שתעלה בקרוב ל-yes בשם "דנה קמה": "זו הפעם הראשונה שהרשיתי לעצמי להיות דנה החלשה"
מערכת ice |  6
דנה אינטרנשיונל דנה קמה (צילום מסך yes)
חברת yes ערכה יום תקשורת בינלאומי, בהשתתפות כלי התקשורת הגדולים ביותר מהארץ ומהעולם, לקראת עלייתה בקרוב ב-yes של הסדרה המדוברת והמסקרנת, "דנה קמה"!
"דנה קמה" היא דוקו ריאליטי קומי מטורף, מרגש, ומרתק על דנה אינטרנשיונל, שרק לאחרונה השתתפה בקמפיין המדובר ל-yes. אחרי שהפכה לאייקון תרבות ולסמל של חופש וניצחון, שגרירה של ישראל והמלכה הנצחית של הקהילה הלהט"בית, מגיעה הסדרה שתחשוף לנו את מי שלכאורה כולנו מכירים, אבל אף אחד לא יודע עליה כלום באמת.
כבר 30 שנה שדנה היא חלק מהתרבות הישראלית: זמרת אהובה, אייקון פורצת דרך ואחת הנשים המוכרות והמדוברות בישראל. אבל למרות כל אלו הצליחה לשמור בקנאות על פרטיותיה ונשארה אנגימה מסתורית גם אחרי כל השנים האלו. יותר מהכל, היא הקפידה להשאיר את משפחתה וחבריה מחוץ לזרקורים ולעולם של דנה הזמרת.
במרכזה של הסדרה מערכת היחסים בין דנה למנהלה שי כרם, שהוא האדם הקרוב אליה ביותר, ויחד אחרי שנתיים של קורונה הם יוצאים לכבוש יחד את הבמות ואת העולם, שבאופן חסר תקדים נחשפת דנה של היום בלי איפור ובלי מסיכות, ברגעים אינטימיים עם אמא שלה, ארוחות עם האחים, ושיחות עם חברות קרובות.
שי כרם: "אם היינו יודעים מראש מה נעבור בשנה הזו ומה יצולם, היינו מוותרים...". דנה אינטרטנשיונל: "אני בנאדם שלא חושף חולשות ומעולם לא עשיתי את זה. זו הפעם הראשונה שהרשיתי לעצמי להיות דנה החלשה".
הסדרה, בהפקת "טדי הפקות", עורך יונתן קוניאק ומביים אילן עבודי (שאף משתתפים בסדרה). בנוסף, גם יונתן (ג'וני) קוניאק, שמגשים חלום של שנים לצלם את דנה ושי יחד, לצד אילן עבודי, הבמאי המצליח והמוערך, שסיפר: "זה לא דומה לשום דבר אחר. למרות הניסיון הגדול בז'אנר, אני מודה שכזה דבר עוד לא היה לי. ההפתעה שהייתה לי כשהכרתי את דנה האמיתית הפכה לי את החשיבה על הסדרה בגלל הפער הבלתי נתפס בין התדמית, לבין מי שדנה באמת".
תגובות לכתבה(6):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 6.
    אלופה
    משיח 02/2023/15
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מת עלייך
    סגור
  • 5.
    אינטרנשיונל, מה יש שם מקום לכוווולם? (ל"ת)
    שמונה ימיי מילה 02/2023/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 4.
    איש
    אהרון 02/2023/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לעולם לא
    סגור
  • 3.
    דנה אינטרנשיונל
    אלונה אלון 02/2023/15
    הגב לתגובה זו
    1 0
    תמיד אהבתי את האשה המקסימה הזאת רגישה חכמה .ועברה כברת דרך .מאחלת לה רק הצלחה ...?
    סגור
  • 2.
    דנה אינטרנשיונל
    אלונה אלון 02/2023/15
    הגב לתגובה זו
    1 0
    תמיד אהבתי את האשה המקסימה הזאת רגישה חכמה .ועברה כברת דרך .מאחלת לה רק הצלחה ...?
    סגור
  • 1.
    אוהבת ומעריכה אותך דנה . (ל"ת)
    צ'ינקומילה 02/2023/14
    הגב לתגובה זו
    4 0
    סגור