קריירה ולימודים

כוכב פאודה בבשורה ענקית למעריצים: הסדרה האהובה בדרך לעונה נוספת

ליאור רז הטריף את מעריצי פאודה כשחשף: "היינו בטוחים שהעונה הרביעית תהיה האחרונה וכך גם כתבנו אותה, אבל אנחנו נהנים לייצר את הסדרה, אפילו כבר כתבנו סיפור לעונה החמישית. אני מאוד אופטימי"
מערכת ice | 
פאודה (צילום אוהד רומנו)
ליאור רז הוא ללא ספק אחד הכוכבים והשגרירים הגדולים ביותר שיש כיום למדינת ישראל. בימים אלו משודרת העונה הרביעית של "פאודה" בענקית הסטרימינג נטפליקס, אותה כתב יחד עם אבי יששכרוף, ובה הוא מככב בתור השחקן הראשי.
אתמול (שבת) רז התארח בפודקאסט "מחוץ לפריים" ב-ynet radio, והפתיע כשסיפר כי העונה הרביעית אמורה הייתה להיות העונה האחרונה של הסדרה, אך כעת ייתכן ובזכות ההצלחה תצולם עונה נוספת.
"היינו בטוחים שהעונה הרביעית תהיה האחרונה וכך גם כתבנו אותה", הודה רז והוסיף: "אבל בסוף אנחנו כל כך נהנים לייצר את הסדרה, כיף לנו בעשייה, בכתיבה, בצילומים ועם החבר'ה ואנחנו לא רוצים לוותר על זה. הסיבה היא האנשים שמסביבנו, בגללם אנחנו לא רוצים לוותר על הסדרה הזאת".
כשנשאל מה צריך לקרות כדי שתהיה עונה חמישית של הסדרה האהובה ולאן העניינים עוד יכולים להתקדם הפתיע רז כשענה: "מה צריך לקרות כדי שתהיה עונה חמישית? סיפור יש. כן, פיצחנו סוג של סיפור ואני מקווה מאוד שתהיה. אני מאוד אופטימי. רק צריך לסגור פינות".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה