קריירה ולימודים

המחאה נגד הממשלה נמשכת: "כנס חרום להגנה על החינוך"

הממשלה החדשה עוד לא השלימה שבועיים והמחאות נגדה רק גוברות. כנס חרום ייערך הערב בבית ציוני אמריקה שבתל אביב. "הכנס הוא יריית הפתיחה של מאבק ציבורי רחב להגנת החינוך הממלכתי", נאמר על ידי יוזמי הכנס
מערכת ice |  1
מחאה נגד הממשלה (צילום פלאש 90)
כנס חירום להגנה על החינוך הממלכתי ייערך היום (ראשון) בבית ציוני אמריקה. יוזמי הכנס הם אנשי חינוך וחברה אזרחית, המגבשים בימים אלה את משמר החינוך הממלכתי - מטה מאבק להגנה על החינוך הממלכתי.
רשימת הדוברים בכנס שייחל בשעה 18:00 כוללת אנשי ציבור בכירים ביניהם: הסופר אשכול נבו, יו"רי שדולת משמר החינוך הממלכתי ( שתוקם בקרוב בכנסת) ח"כ גלעד קריב וח"כ ולדימיר ביליאק ועוד.
מיוזמי הכנס, מנכ"ל המרכז הרעיוני בקרן ברל כצנלסון רמי הוד, מנכ"לית גבעת חביבה מיכל סלע, מנכ"לית אידאה-המרכז לדמוקרטיה ליברלית נעם וידן,  רונם עמרם נתיב, עמיתה בבית ספר מנדל למנהיגות חינוכית.
ממשמר החינוך הממלכתי נמסר: "מרבית הילדים בישראל, חילונים, מסורתים וערבים, לומדים במערכת החינוך הממלכתית. הממשלה החדשה מפרקת את החינוך הממלכתי ומעבירה אותו בחתיכות לגורמים קיצוניים ומסוכנים. הערכים ההומניסטיים, הליברליים והחברתיים של החינוך הממלכתי נתונים תחת מתקפה. אנחנו כאן כדי להגן עליהם ולמנוע מאבי מעוז, בצלאל סמוטריץ' אורית סטרוק ואריה דרעי להיכנס לבתי הספר הממלכתיים ולחנך מחדש את הילדים שלנו. לא נוותר, לא נתבדל, לא נקרא לזרם עצמאי. הכנס הוא יריית הפתיחה של מאבק ציבורי רחב להגנת החינוך הממלכתי".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    חבורת חסרי חיים עם כסף גרמני. (ל"ת)
    שיר 01/2023/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור