קריירה ולימודים

"אי התאמה לשירות" - מפקד כלא גלבוע פוטר

מספר חודשים לאחר שהוצא לחופשה כפויה, שירות בתי הסוהר מודיע כי מפקד כלא גלבוע פרדי בן שטרית פוטר על ידי רב גונדר קטי פרי
מערכת ice | 
כלא (צילום unsplash)
שירות בתי הסוהר הודיע אתמול (רביעי) כי נציבת שירות בתי הסוהר, רב גונדר קטי פרי, החליטה על פיטוריו של מפקד כלא גלבוע פרדי בן שטרית. ההודעה לא מפתיע מאחר שבן שטרית הוצא לחופשה כפויה עוד בחודש אוגוסט האחרון בעקבות סירובו של בן שטרית לקבל את מרותו של מפקדו הישיר, גונדר אריק יעקב, מפקד מחוז צפון. השר לביטחון פנים עמר בר-לב אישר את הפיטורים.
לפי הודעת הארגון, הסיבה לפיטוריו של בן שטרית היא "בשל אי התאמתו להמשך השירות". הסיבה בגינה בן שטרית סרב לשרת תחתיו של יעקב נבעו בעקבות עדותו של האחרון בפני ועדת הבדיקה לבריחת האסירים מכלא גלבוע. בעדותו טען יעקב כי הנהלת הכלא זייפה נתונים הקשורים בשיבוץ האסירים הביטחוניים באגפים.

עורך דינו של בן שטרית, עודד סבוראי, מסר: "בן שטרית מברך על החלטת השר לביטחון פנים לאשר את בקשתו לפרוש מהארגון שלא על רקע בריחת האסירים, אלא לנוכח חוסר יכולתו וחוסר רצונו להמשיך לשרת תחת מפקדו, מפקד מחוז צפון בשב"ס שהעליל על פקודיו עלילת שווא כאילו שהם זייפו מסמכים כדי להטעות את המחוז, ועליו כאילו ידע על הזיוף, שלא היה ולא נברא".
"את שיש לו להגיד בנושא הבריחה, האחראים לבריחה, תפקוד סגל הפיקוד הבכיר של שב"ס, ערכי שב"ס ובכלל, יכתוב גנ"מ בן שטרית בסיכומים שהוא יגיש לוועדת הבדיקה הממשלתית".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה