תקשורת ומדיה

אסיר משוחרר מכלא גלבוע טוען: סוהר תקף אותי מינית

הבוקר (רביעי) דווח בגל"צ כי הפרקליטות סגרה תיק פגיעה מינית של סוהר באסיר בשל מחסור בראיות, בבדיקת הפוליגרף נמצא כי ענות האסיר נכונות אך בשב"ס בחרו שלא להעמיד את התוקף לדין משמעתי
מערכת ice | 
כלא אילוסטרציה (צילום pixabay)
נראה שפרשת סרסור הסוהרות הייתה רק הפתיחה לגל תלונות וסיפורים בעיתיים של סוהרים בשירות בתי הסוהר. כתבת המשטרה של גלי צה"ל הדס שטייף חשפה הבוקר (רביעי) כי אסיר משוחרר טוען שבשנת 2015 סוהר בכלא תקף אותו מינית, בשעה שהשניים שהו יחד לבדם במסגרת ליווי שהעניק לו הסוהר.
לדבריו על אף שהאסיר נמצא דובר אמת בבדיקת הפוליגרף שיזמה המחלקה לחקירת סוהרים החליטה הפרקליטות לסגור את התיק מחוסר ראיות מספיקות. האסיר הוסיף כי גם אם מבחינה משפטית לא הוכח כי אכן הייתה פגיעה, חרף תלונותיו, בשירות בתי הסוהר בחרו שלא להעמיד את הסוהר בפני וועדת משמעת.
 
כזכור שש חיילות-סוהרות לשעבר ששירתו בכלא גלבוע, התלוננו כי סורסרו על ידי קציני שב"ס וחוו הטרדות מיניות ואונס על ידי אסירים ביטחוניים. אחת מאותן סוהרות, הילה (שם בדוי), חשפה בסוף השבוע את האונס שעברה שוב ושוב על ידי אסיר ביטחוני ש"ניהל" את הכלא באותה תקופה: המחבל מוחמד עטאללה, בראיון שערכה ל"מאקו".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה