קריירה ולימודים

הסטודנטים של סמי שמעון ילמדו לעשות הייטק ולהקים סטארטאפים

מדובר בתכנית יזמות חדשנית בה סטודנטים מצטיינים יפתחו את המיזם הטכנולוגי שלהם בסיוע וליווי מומחים מנוסים בתחום
מערכת ice |  1
אלון פנחס (צילום יונתן בורא)
שיתוף פעולה ייחודי וראשון מסוגו, בין SCE - המכללה האקדמית להנדסה ע"ש סמי שמעון וחברת הייעוץ WeCcelerate, פותח בשנת הלימודים הקרובה תכנית לימודים חדשה. מדובר בתכנית יזמות חדשנית בה סטודנטים מצטיינים יפתחו את המיזם הטכנולוגי שלהם בסיוע וליווי מומחים מנוסים בתחום.
התכנית כוללת שני שלבים מרכזיים: קורס אקדמי בניהולם של אנשי WeCcelerate בו ילמדו הסטודנטים על ממחקרי שוק, סקר צרכנים, מודל עסקי, בניית תכנית שיווק, תכנית פיננסית ועד מצגת משקיעים. בסיום שלב זה ייבחרו רק הסטודנטים בעלי המיזמים המתקדמים ביותר להפוך לסטארט-אפ מצליח. לאורך כל התהליך ייהנו הסטודנטים מליווי אישי של אנשי החברה לכל מיזם בתכנית לפי השלבים שנלמדו בקורס האקדמי.
פרט מעניין: עידו סבג, סמנכ"ל הטכנולוגיות של חברת וויסלרייט, הינו בוגר תואר ראשון בהנדסת מכונות ותואר שני בהנדסה ירוקה עם תזה ממכללת סמי שמעון. סבג, כסטודנט, לקח חלק בתוכנית "מהנדס-יזם" ומתוך הניסיון שהחברה צברה בליווי מאות סטארטאפים וחברות, מגיע לתת כלים פרקטיים לסטודנטים שלב אחד לפני עולם המעשה.
פרופ' יהודה חדד, רקטור SCE המכללה האקדמית להנדסה ע"ש סמי שמעון: "אני מברך על החיבור שנוצר עם חברת הייעוץ WeCcelerate ועם מנכ"ל החברה, אלון פנחס. אנו ב-SCE מכשירים מהנדסים עם יכולות גבוהות, תוך עידוד סקרנות, חשיבה יצירתית ומעוף ללמידה תמידית. לצד כל אלה חשוב לנו להאיץ בסטודנטים שלנו לחשוב כיצד הם יכולים להפוך את הסביבה הקרובה והרחוקה לטובה יותר, לתמוך בהם בעזרת תכנית ייחודיות ושיתופי פעולה מעין אלה, שיעניקו להם קרש קפיצה לפיתוח הסטארט-אפ הבא שיטביע חותם וישפיע לטובה על העולם שלנו".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    נשמע טוב, עכשיו רק חסר שילמדו הנדסה על באמת (ל"ת)
    משה 11/2022/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור