קריירה ולימודים

רמי לוי משנה כיוון: היכן תוכלו להשלים בזכותו תואר?

המרכז האקדמי למשפט ולעסקים פותח את השנה האקדמית עם מסלולי התמחות חדשים במנהל עסקים בשיתוף פעולה עם החברות המובילות במשק, לוי: "אני בעצמי דיסלקט, סיימתי סה״כ שמונה שנות לימוד, השמיים הם הגבול"
מערכת ice |  5
רמי לוי (צילום יחצ, פלאש 90, vecteezy)
לקראת פתיחת שנת הלימודים האקדמית תשפ״ג, המרכז האקדמי למשפט ולעסקים ברמת גן פרסם תכנית ייחודית חדשה שמאפשרת לימודים תיאורטיים במקביל להתנסות מעשית במסגרת תואר ראשון BA במנהל עסקים. לצד תעודת ה-BA, ובנוסף לתעודות ההתמחות הייעודיות (שיווק, מימון, יזמות וחדשנות), הסטודנטים יקבלו גם תעודות השתתפות בתוכניות מבוקשות: קמעונאות, אחריות תאגידית, מקורות מידע עסקי ונדל"ן בשיתוף עם החברות המובילות רמי לוי שיווק השקמה, BDO, יפעת מידע לעסקים ואזורים. 
עולם העסקים המשתנה דורש מגוון צומח של מיומנויות ניהוליות, כמו גם היכרות מעמיקה עם התחומים השונים במשק. כדי להכין את הסטודנטים של היום להיות המנהלים המובילים של המחר יזמו במרכז האקדמי שורה של שיתופי פעולה ייחודיים. מרכז את התכנית, ד״ר שמואל כהן, דיקן הפקולטה למנהל עסקים במרכז האקדמי למשפט ולעסקים: ״מתוך תפיסתנו את האקדמיה כמוסד חדשני שתפקידו גם להעניק ערך מוסף למנהלים שבדרך, יצרנו שיתופי פעולה עם החברות המובילות במשק בתחומים השונים, שמאפשרים לשלב את הפן התיאורטי שנלמד עם הצד המעשי בשטח".

לראשונה, חברת הייעוץ המובילה BDO משתפת פעולה עם מוסד אקדמי בקורס חדשני שיעסוק באחד התחומים החמים בניהול תאגידים, חברות ומגזר שלישי - ESG קיימות ואחריות חברתית במגזר העסקי. ESG היא גישה ניהולית המבוססת על שלושה עמודי תווך מרכזיים Environment, Social, Governance הפכה לנושא הצומח ביותר בשנים האחרונות בקרב ארגונים וחברות. עיקרה הובלת התנהלות עסקית חדשנית, הוגנת ואתית לטווח ארוך, תוך התחשבות בכלל מחזיקי העניין וההשפעות ההדדיות בינה לבינם, מעסק להשאת רווחים לבעלי המניות בטווח הקצר. הקורס הינו בחסות המקצועית של חברת  BDO ובמסגרתו ייקחו חלק מנהלי תחום אחריות חברתית בחברות המובילות במשק.
עפרה הולנדר, מנהלת אסטרטגיית  ESG בחברת  BDO, מסרה: ״׳אחריות תאגידית׳, ׳קיימות׳, ׳חדשנות חברתית׳, ׳ערך משותף׳- כל אלה כותרות לשיח הולך ומתעצם בקרב השוק העסקי שמבין כיום שלא ניתן לעסוק בשורת הרווח בלבד. שיתוף הפעולה עם המכללה, חשיפת סטודנטים למידע ואתגרים ממשיים מהתחום תוך כדי תקופת הלימודים, מאפשר לנו ליצור סוכני ESG בתוך התאגידים כבר בקבלתם לארגון. היכרות עם הנושא לעומק כבר משלבי בניית הבסיס התיאורטי, שיח עם האנשים שמובילים את הנושא ביום יום יאפשר לחברות להטמיע את ESG לתוך הליבה העסקית וליצור יוזמות בעלות משמעות וערך״.
שיתוף פעולה עם קבוצת ״יפעת - מידע לעסקים״ יצר תכנית חדשנית במקורות מידע עסקי. לראשונה, סטודנטים למנהל עסקים יקבלו מגוון כלים לניתוח ועיבוד מידע שמבוססים על כלים גלויים, תוך ניתוח מקרי בוחן שיועברו על ידי מומחים בתחומם. אפשרות ללמוד מהטובים מסוגם על תהליכי ענק במשק הישראלי ולקבל השראה לפעילות העתידית שלהם בתחום. מני אברהמי, מנכ"ל יפעת: "הכרות עם עולמות הדאטה השונים בכללם מרשתות חברתיות, תקשורת ועולמות הפרסום, על ההזדמנויות שקיימות בהם והמגבלות שצריך להכיר, הינה הכרחית למנהלים. שימוש נכון בכלי מחקר וניטור של מקורות מידע גלויים הופכים הכרח למנהלים ואנשי שיווק. אני משוכנע שהכרות עם עלמות אלו והכלים החדשניים שקיימים בשוק יאפשרו לסטודנטים לרכוש מיומנות ייחודית."
מגפת הקורונה גרמה לשינויים קיצוניים שחוללו מהפכה בקמעונאות, שימור הצרכנים הפך למאתגר יותר ויותר בשל ציפיות מוגברות מצד הקונים והשלכות נוספות של התקופה, מותגים וירטואליים, מגמות, טרייד מרקטינג ועוד יעמדו בלב תוכנית ראשונה מסוגה בקמעונאות, שנבנתה בשיתוף פעולה עם רמי לוי שיווק השקמה. מרצים מובילים מקרב שדרת הניהול של חברת רמי לוי, לצד גורמי מפתח מחברות מובילות נוספות במשק הישראלי יציגו את האתגרים וההזדמנויות, לצד הסיכונים והאתגרים של מיזמי הקמעונאות. 
רמי לוי, מנכ״ל ובעלים ״רמי לוי שיווק השקמה״ מסביר את רצונו לתמוך בנתיב האקדמי: ״בעצמי אני דיסלקט, סיימתי סה״כ שמונה שנות לימוד. הגעתי לאן שהגעתי בגלל שהצטיינתי בפן המעשי, אם הייתה לי גם התיאוריה, השמיים היו הגבול. אני מאמין שמי שלומד ומחבר ידע תיאורטי ומעשי יכול להצליח פי מאה ומתוך ההתנסות האישית שלי החלטתי שאיפה שאני יכול לתמוך באנשים שרוצים ללמוד ולהצליח, להשלים את מה שהיה חסר לי בעבר - אני אהיה שם כדי לעזור.״
 
רמי לוי מספר למה אין לו תואר, ארכיון, Youtube
תגובות לכתבה(5):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    דיי להשתלט על כל המדינה
    אלמונית 11/2022/04
    הגב לתגובה זו
    0 1
    אין גבול לחמדנות , תשאיר קצת גם לאחרים תלמד להסתפק במה שיש לך , לא להיות חזיר
    סגור
  • 3.
    אלוהים נגע ברמי לוי
    מאיר 11/2022/04
    הגב לתגובה זו
    0 1
    אלוהים נגע ברמי לוי
    סגור
  • 2.
    רמי לוי כל הכבוד שירבו כמוך בישראל (ל"ת)
    אהרון 11/2022/04
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 1.
    רח דר כהן12 רמת גן
    אסתר הוכרמן 11/2022/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מחפסת קורס מועיל עבור נכדתי היא בעלת תואר 2 בהצטיינות אך מחפסת עבודה או קורס שיעשה לה את החיים
    סגור
  • יש לך פה חומר
    חח 11/2022/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שתלמד מרמי לוי איך עושים עסקים
    סגור