קריירה ולימודים

עובדים ממשיכים לעזוב את גלובס: מה הסיבה לגל ההתפטרות?

היום (ראשון) מדווח כי עובדת נוספת עוזבת את גלובס, לאחר חודשים בהם עשרות עובדים בחרו לעזוב. אך נשאלת השאלה, מהי הסיבה לנטישה ההמונית?
מערכת ice |  2
גלובס (צילום Magma Images)
בחודשים האחרונים ישנם דיווחים רבים על גל עזיבות בקרב העיתון הוותיק 'גלובס'. היום, דוד ורטהיים מדווח על עזיבה משמעותית נוספת והפעם זו סגנית העורכת דפנה לוצקי, שעוזבת את משרתה לאחר חמש שנות פעילות בעיתון, בטענה כי "מיצתה" את העבודה. 
ורטהיים כתב על לוצקי: "לוצקי שימשה כעורכת מחלקת הדיגיטל שהצטמצמה בשנים האחרונות וכן כעורכת אחראית ב-G. לפני כן שימשה במשך כ-17 שנה במספר תפקידים בדה מרקר". 
לצד לוצקי, עזבו בתקופה האחרונה מספר עיתונאים נוספים דוגמת שני אשכנזי, מיכל רז חיימוביץ', ענת ביין - כתבת הפרסום והמדיה, גיא בן סימון, שעזיבתו דווחה לפני כחודש, ואחרים. 
כזכור, עובדים רבים בעיתון יצאו כנגד המעסיק שלהם לאחר שמונתה ליסה פרץ כעורכת וזאת לאחר שפורסמה פרשה בעיתונות, במסגרתה התעמרה בעובדיה בעת ששימשה כעורכת בעיתון 'הארץ'. 
בהתאם לכך עובדים רבים יצאו במחאה ונדמה כי מאותה העת החלו אנשים לעזוב את משרותיהם העיתונאיות. יחד עם זאת, הפורשים לרוב עזבו עבור הצעות טובות יותר, או בדומה ללוצקי עבור חיפוש אחר אופקים אחרים. לעת זו לא ידוע, אם קרוב לשנה אחרי מינויה של פרץ, אם היא הסיבה האמתית לגל העזיבות.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    באמת מעניין מה הסיבה
    פירית גולת 10/2022/02
    הגב לתגובה זו
    3 0
    אולי מישהי לא נעמה להם....
    סגור
  • זה כנראה בגלל נעמה סיקולר ולא ליסה פרץ
    אני 10/2022/31
    הגב לתגובה זו
    2 0
    גלית פורת פירית גולת?
    סגור