קריירה ולימודים

תוספת של 160 שקל לשכר ומענקים: מי העובדים שירוויחו?

הסכם קיבוצי מיוחד לעובדי עמותת מרכזים קהילתיים פתח תקווה שיהיה בתוקף עד 2026 והוא כולל השוואת תנאים בין עובדים ותיקים לחדשים, תוספת שחיקה חודשית וביטול השתתפות העובדים במתנות לחגים, יו"ר מרחב פתח תקווה בהסתדרות, גיורא נחום: "הסכם טוב שמקנה זכויות חשובות לעובדים המסורים"
מערכת ice | 
עובדים בבידוד (צילום freepik)
הסתדרות המעו"ף, ההסתדרות במרחב פתח תקווה, עמותת מרכזים קהילתיים פתח תקווה (שמנוהלת על ידי עיריית פתח תקווה) וועד העובדים חתמו היום (חמישי) על הסכם קיבוצי מיוחד. ההסכם יהיה בתוקף עד סוף שנת 2026. לפי ההסכם, תבוטל האבחנה בין עובד ותיק לעובד חדש (דור ב') כך שתנאיהם יושוו. עד כה הייתה תקופת ניסיון של שנתיים לעובד חדש, וזו תבוטל במסגרת ההסכם.
כן הוסכם כי תינתן תוספת שחיקה לכלל העובדים בהסכם הקיבוצי, שתעמוד על כ-160 שקל (ברוטו) בחודש. העובדים יהיו זכאים למתנות בראש השנה ובפסח בסך של 600 שקל עבור כל חג. ההסכם קובע כי תבוטל השתתפות העובדים, בהיקף של 35 שקל, עבור המתנות לחגים.

במו"מ היו מעורבים מטעם ההסתדרות: מזכיר איגוד מקצועי במרחב פתח תקווה שרון יעקב קרופרו וראש חטיבת עובדי התאגידים העירוניים במעו"ף, עו"ד רן קידר. מטעם ועד העובדים: היו"ר שמעון קביליו.
יו"ר מרחב פתח תקווה בהסתדרות, גיורא נחום: "אני שמח לבשר על ההסכם שמשפר את תנאי שכרם של עובדי העמותה באמצעות ביטול דור ב', מביא להעלאת שכר צמודת מדד לכלל עובדי העמותה, שם דגש על העובדים בעלי השכר הנמוך ומשפר את השתתפות העמותה בגובה השי המוענק לעובדים. אציין לשבח את כלל חברי הוועד, ובראשם היו"ר שמעון קביליו, על היוזמה והנחישות שהפגינו במהלך המו"מ ולהודות להנהלת העמותה על השותפות שהפגינו ועל סיועם להגיע להסכם טוב שמקנה זכויות חשובות לציבור העובדים המסור של העמותה".
ראש חטיבת עובדי התאגידים העירוניים במעו"ף, עו"ד רן קידר: "מקפ"ת היא מהחלוצים מבין התאגידים העירוניים אשר חתמו על הסכם קיבוצי – עוד בשנת 2017. הסכם קיבוצי זה נותן גושפנקה נוספת להסכם הקיבוצי הקיים ומבטל את האבחנה בין עובד ותיק לעובד חדש. כראש חטיבה אני קורא לשלטון המקומי לעודד חתימה על הסכמים קיבוציים, כדוגמת ההסכם של מקפ"ת, לטובת שיפור וקידום שכרם של העובדים בתאגידים העירוניים".
יו"ר ועד עובדי מקפ"ת, שמעון קביליו: "לאחר תקופה מורכבת וחוסר ודאות אנו חותמים היום על הסכם קיבוצי שמשפר את תנאיהם של עובדי מקפ"ת. גולת הכותרת שלו היא ביטול המושג של דור ב' ודאגה לכלל העובדים, בין היתר באמצעות מתן תוספת שחיקה. מקפ"ת, שמרכזת את פעילות תרבות הפנאי בפתח תקווה, היא הארגון הראשון בארץ שחתם על הסכם קיבוצי. אני מודה לראש העיר רמי גרינברג, ליו"ר מקפ"ת הרב אליהו גינת, למנכ"ל מקפ"ת גיא אליהו ולמשנה למנכ"ל גלית זכאי על קידום הסכם קיבוצי לטובת עובדי מקפ"ת. תודה לגיורא נחום, לעו"ד שרון קרופרו, לעו"ד רן קידר, לחברי ועד עובדי מקפ"ת רינת בסון, גילה חממי, בוריס פסטר ויובל נאור, ולעובדי מקפ"ת על ההשקעה שלהם בקידום הארגון".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה