קריירה ולימודים

זעם על מפכ"ל המשטרה: "נחזיר לו 150 שקל בביט"

מדי שנה מקבלים גמלאי משטרת ישראל שי לחג, אך השנה צומצמו המענקים לסכומים שלטענתם מבזים אותם, ופתחו במחאה מקורית: "150 שקל זה לעג לרש"
מערכת ice |  1
משטרת ישראל (צילום דוברות משטרת ישראל)
זעם ועלבון בקרב גמלאי משטרת ישראל על רקע השי לחג שמוענק להם לקראת ראש השנה. לטענתם צומצם השנה המענק לכדי 150 שקלים בלבד. זאת בעוד השוטרים המכהנים כיום במשטרה יזכו לשי בסך 400 שקלים.

יש לציין כי בנוסף לשי הכספי זוכים גמלאי המשטרה מפעם לפעם גם למתנות ולהטבות שונות, כמו השתתפות ביריד קרנות השוטרים המתקיים בימים אלה בפארק גני יהושע בתל-אביב, שם מחולק להם מעבד מזון.
עלבונם של גמלאי המשטרה זכה להד נרחב ברשתות החברתיות ובעיקר בקבוצות הפייסבוק השונות בהן הם נוטלים חלק. "מבזה, מרגיש כאילו הם מזלזלים בנו ונותנים לנו נדבה", נכתב באחד הפורומים. אחרים פרסמו כי גמלאי שירות בתי הסוהר, לעומתם, זוכים למענק בסך 420 שקלים.
 
הגדילה לעשות אושרה אסף, יו"ר עמותת "זכויות השוטרים", אשר ביקרה במילים חריפות את המענק המהווה "לעג לרש" לדבריה, וציינה כי אלפי גמלאי משטרת ישראל יביעו מחאה בדמות תרומה של המענק, וחלקם אף ישלחו חזרה למפכ"ל המשטרה 150 שקלים באמצעות אפליקציית ביט.
נודע כי כמה מהגמלאים אכן פרסמו את מספר הטלפון הנייד האישי של מפכ"ל המשטרה ואף הפיצו צילום מסך של העברה בסך 150 שקלים ישירות אל המפכ"ל קובי שבתאי בביט.
 
בתגובה לטענות, פרסם דובר המפכ"ל פוסט בקבוצות השוטרים והגימלאים בו נטען כי הנתונים שפורסמו מסולפים ומטרת הפרסום היא "לפגוע במשטרה".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    כי אתם גוף אמון חוק שכולו בדיחה עצובה
    השוטר אזולאי 09/2022/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מה ציפיתם לקבל ? אף אחד לא רוצה לשרת בגוף הזה וכולם בורחים ממנו כי הגוף הזה עבריין גדול פושע גדול חסר באהדת הציבור ואמון הציבור. מתעסקים בשטויות ולא בעיקר הפשיעה . פשוט בדיחה עצובה ולא גאווה בכלל
    סגור