קריירה ולימודים

עובדי אמישרגז מרוויחים יותר: השכר ישודרג בעוד 6%

הסכם שכר חדש בחברת אמישרגז: 150 עובדי חברת האנרגיה ייהנו מתוספת שכר מדורגת של 6% במהלך תקופת ההסכם, שיהיה בתוקף עד 2026
מערכת ice |  1
בישול על גז (צילום Pexles)
ההסתדרות חתמה על הסכם שכר חדש בחברת אמישרגז. ההסכם, שיחול על כ-150 עובדי חברת האנרגיה, התאפשר בתום מו"מ מוצלח שנערך בין הסתדרות המעו"ף בראשותו של עו"ד גיל בר-טל וצוותו לבין הנהלת אמישרגז בראשות המנכ"לית עינם רום. ההסכם יהיה בתוקף לארבע שנים, והוא מעניק תוספות שכר של כ-6% בארבע פעימות שוות. יצוין כי התוספות יהיו גבוהות מכל עדכון שיהיה לשכר המינימום בתקופת ההסכם, ככל שזה יעודכן, והן יהיו צמודות למדד.
לקחו חלק במו"מ להסכם: ראש חטיבת מוסדות לאומיים, חברות ממשלתיות וחברות הגז בהסתדרות המעו"ף עו"ד אסף אדר, יו"ר ועד עובדי אמישרגז אלי חזות, יועמ"ש הסתדרות המעו"ף עו"ד יעל שילוני; ומצד ההנהלה: המשנה למנכ"לית אפי לוזון, היועמ"ש עו"ד ערן וולט, ומנהלת משאבי אנוש אורית נדלר.

יו"ר הסתדרות המעו"ף עו"ד גיל בר-טל: אני שמח על ההסכם שמיטיב עם העובדים. חברה שעובדיה מרוצים תגיע להישגים מצוינים. תודה לצוות המו"מ, לראש החטיבה עו"ד אסף אדר ולוועד העובדים".
ראש חטיבת מוסדות לאומיים, חברות ממשלתיות וחברות הגז בהסתדרות המעו"ף עו"ד אסף אדר: "ההסכם משקף את מאמצי העובדים, ואת נכונותם לקדם ולמצב את החברה כמובילה בשוק הגז הישראלי. כמו כן הוא מהווה נדבך נוסף וחשוב במארג יחסי העבודה בין הנהלת החברה לבין העובדים. אני מודה לידידי מר אפי לוזון, המשנה למנכ"ל, על נכונותו לקדם את הדברים באופן יעיל וענייני".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    חוצפה
    ויקה 08/2022/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    עכשיו אני מבינה למה חצי חודש הייתי בחול ועדיין החשבון של הגז זהה הם לא באמת בודקים צריכה וצריכים לממן העלאות שכר
    סגור