קריירה ולימודים

חברת MyHeritage מגייסת למעלה מ-30 עובדים למגוון משרות

החברה שמציעה מגוון של מוצרים ושירותים שמיועדים לסייע לאנשים ברחבי העולם לחקור, ללמוד ולגלות פרטים אודות ההיסטוריה המשפחתית האישית שלהם נמצאת בהתרחבות משמעותית ומחפשת עשרות עובדים חדשים במחלקות שונות של החברה
כפיר אדר |  2
עובדי MYHERITAGE (צילום אלעד מלכה)

חברת MyHeritage הישראלית, המפתחת ומציעה את השירות העולמי המוביל לחקר ולגילוי שורשים משפחתיים, מחפשת כעת בימים אלה אחר למעלה מ-30 עובדים במגוון מחלקות החברה.


מדובר במשרות R&D - מפתחי Backend, Android, Devops , Data - מחפשים מפתחים מנוסים, בעלי לפחות 5 שנות ניסיון מחברות הייטק, יכולת עבודה בסביבת Agile ובקצב מהיר.  אנשי Marketing  - משרות PPC,  Display, Partnership Manager - בעלי ניסיון של לפחות שנה בניהול קמפיינים בפייסבוק ובגוגל. מנהלי מוצר - בעלי ניסיון של  לפחות 3 שנים בניהול מוצר, רצוי בחברות B2C. אנשי מכירות - בעלי ניסיון במכירות פרונטליות/וטלפוניות. משרות תמיכה טלפונית - דוברי שפות (אנגלית, צרפתית, שוודית, דנית, הולנדית), בעלי ניסיון בתמיכת לקוחות טלפונית. משרות Security - היכרות והבנה עמוקה של עולמות Security ומשרות IT - משרת מנהל IT ומשרת Sys Admin.

הפלטפורמה שמפעילה MyHeritage משמשת כיום 90 מיליון משתמשים בעולם וזמינה ב-42 שפות, מה שמעיד על הפעילות הענפה שלה בעולם ובסיס משתמשים מגוון. מיליוני המשתמשים בפלטפורמה יצרו כבר למעלה מ-80 מיליון עצי משפחה. לאורך השנים השקיעה MyHeritage רבות בפיתוח טכנולוגיות שנועדו לסייע למשתמשים לגלות תגליות חדשות במחקר ההיסטוריה המשפחתית שלהם. החברה צברה מאגר מידע נרחב של 14 מיליארד רשומות היסטוריות, הכולל גם אוספים בלעדיים ממדינות רבות. התכונות הרבות של הפלטפורמה כוללות גם כלים לצביעה ושיפור תמונות היסטוריות באמצעות טכנולוגיה מבוססת בינה מלאכותית.
תמר נולמן, מנהלת משאבי אנוש בחברה: "MyHeritage היא חברה עם אופי מיוחד בנוף ההייטק הישראלי שנמצאת בצמיחה גדולה בתקופה האחרונה. אנחנו מחפשים אנשים מוכשרים שרוצים לעבוד בחברה מדהימה שממשיכה לגדול. מבחינתנו מעבר לכשרון והיכולות האישיות של המועמדים לעבודה, אנחנו רוצים לראות את התשוקה לעבוד ולפתח מוצר יוצא דופן שעושה טוב לעולם".

תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    תלמדו קודם להתייחס לעובדים שלכם לפני שתגייסו אחרים
    הצחקתם 07/2021/26
    הגב לתגובה זו
    4 0
    כמה צביעות! הכול פייק ושקרים!
    סגור
  • אף אחד לא מושלם
    משה מגל 07/2021/27
    הגב לתגובה זו
    0 2
    אבל מייהריטג באמת דואגת לעובדים שלה ואת זה אני אומר בגלוי ולא בעילום שם כן לא הכל חלק. אבל כן יש דאגה לעובדים. אחד שעבד שם.
    סגור