קריירה ולימודים

מענקים והנחות חסרות תקדים: מאות אלפי ישראלים מרוויחים בענק

עקבות פניית השלטון המקומי, משרד הפנים בראשותו של משה ארבל החליט לתקן את הוראת השעה וקבע כי מענקי המילואים לא יפגעו בזכאות להנחה בארנונה. חיים ביבס, יו"ר מרכז השלטון המקומי, מסר: "אנו גאים להוקיר את עשייתם ולדאוג להם בחזרה"
מערכת ice | 
אילוסטרציה (צילום freepik, shutterstock)
משרד הפנים הפיץ אתמול (שלישי) להערות ציבור את הוראת השעה של תקנות הנחה מארנונה שמאפשרות לרשויות המקומיות בישראל שלא להחשיב תגמולים שמגיעים לחיילים המשרתים במילואים במסגרת הכנסה ברוטו של מחזיק בנכס, לעניין חישוב הנחה בארנונה לפי מבחן הכנסה. המלך של שר הפנים משה ארבל, מגיע כאות הוקרה למשרתי המילואים עבור תרומתם למדינה בכלל ובשנה האחרונה בפרט.
המהלך גם מגיע אחרי פנייה של מרכז השלטון המקומי, אחריה קיבל שר הפנים את עמדתו, והנחה כי תגמולי מילואים לא יובאו בחשבון לצורך חישוב ההכנסה לקבלת הנחה בארנונה. החלטה זו תחול על משרתי מילואים ששירתו במלחמת חרבות ברזל.
חיים ביבס, יו"ר מרכז השלטון המקומי, מסר: "אנו שמחים ששר הפנים קיבל את עמדת השלטון המקומי והודיע היום שהמענקים למשרתי המילואים לא יפגעו בזכאותם להנחה בארנונה. משרתי המילואים שהשאירו הכל מאחור ויצאו להילחם ולשמור על כולנו, ממלאים תפקיד מרכזי וחיוני בשמירה על ביטחון המדינה, תוך שהם משלמים מחירים אישיים ומסכנים את חייהם למען הגנה על אזרחי ישראל. הם דואגים לחוזקה, חוסנה ובטחונה של מדינת ישראל ואנו גאים להוקיר את עשייתם ולדאוג להם בחזרה".
שר הפנים משה ארבל סיפר: "משרתי המילואים הם ליבה של החברה הישראלית, חובה עלינו לעשות כל שבידינו להוקיר את תרומתם למדינה. תקנות אלו יאפשרו למשרתי מילואים להיות זכאים להנחות בארנונה לפי מבחן הכנסה גם אם בשל תגמולי המילואים הכנסתם עלתה על הגבול הקבוע בתקנות. לא ייתכן שמשרתי המילואים ייצאו מופסדים בכיסם בשל השירות, המינימום שניתן להשיב להם הוא שזכאותם להנחות אחרות לא תיפגענה בשל מסירותם למדינה ולעם".
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה