קריירה ולימודים

כוכב הרשת הפסיד סכומי ענק: "עינב בובליל אמרה לי להתפלל"

מתנאל לייני נסגר לפעילות בעמוד שלו שמונה 108 אלף עוקבים: "הפסדתי מלא כסף בחודש וחצי האלו, בסביבות חמישים אלף שקל. זה הפך אותי כלכלית, הפך לי את הכול. הייתי צריך להגיד להם שנחסם לי החשבון"
מערכת ice | 
אינסטגרם (צילום shutterstock)
לפני כמה שבועות חשבונות האינסטגרם של עינב בובליל ודניאל עמית, שתיים ממשפיעניות הרשת הגדולות בישראל, נחסמו לפעילות וחזרו רק אחרי שבוע, בינתיים מתברר שגם כוכב הרשת מתנאל לייני נסגר לפעילות בעמוד שלו שמונה 108 אלף עוקבים.
הוא סיפר בראיון לפנאי פלוס: "אף אחד לעולם לא יצליח להבין את הצד שאנחנו נמצאים בו. ביום בהיר אחד סוגרים לנו את העסק, העולם שלי חרב עליי באותה שנייה שנסגר לי האינסטגרם. פניתי לשירות לקוחות והם ענו שאין אפשרות לעזור לי כי החשבון שלי בעברית. זו הפרנסה שלי".

הוא חשף את הנזק הכלכלי: "הפסדתי מלא כסף בחודש וחצי האלו, בסביבות חמישים אלף שקל. זה הפך אותי כלכלית, הפך לי את הכול. הייתי צריך להגיד להם שנחסם לי החשבון. לשמחתי כולם אמרו שהם יחכו עד שזה יחזור וזה מה שהם באמת עשו. אלו חברות שאני עובד איתן על חוזה שנתי".
הוא סיפר: "שכרתי את שירותיו של אושר רווח, מומחה לרשתות חברתיות שהוא באמת המלאך המושיע שלי. הוא לא עזב אותי כל התקופה וביחד עם העורך-דין שלו הם פתחו תיק לתביעה והוא פנה עם זה למטא בחו"ל כדי לקבל תשובות. בסוף גילינו שנחסמתי בגלל תגובה שכתבתי, 'מכור אלייך, יא זבל עם לב'. המילה 'זבל' זה מה שעשה את העבירה. זה מחיבה! אבל כשמקללים אותנו בעולם פרו-פלשתינים, החשבונות שלהם לא נחסמים".
הוא שיתף גם פרט משעשע: "עינב אמרה לי בעיקר להתפלל, כנראה שזה גם עזר. היא אמרה לי לקחת על עצמי תפילה, ואכן זה מה שעשיתי, לקחתי על עצמי את 'אשר יצר'. אתה צריך להבין שהמשפיענים בארץ מפחדים להתעורר בבוקר ולגלות שהחשבון שלהם נסגר, פחד אלוהים! מישהו שעובד ברשת, מאבד את העסק שלו בשנייה ואין לו אופציה. לא קיבלתי שום התראה לפני. אני לא הולך לדבר יותר על המלחמה לצערי, אני מפחד שידווחו עליי. נכוויתי. אני צריך אפסיק להזכיר את החטופים, המלחמה ומה שאנחנו עוברים, כי זה מה שעלול לגרום לי לאבד את החשבון. אז אני אעלה סרטונים משמחים. אני מקבל הודעות מאמהות שכולות שבתוך כל השכול אני מצליח להעלות להן חיוך, זו השליחות שלי".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה