מינויים

מינוי חדש ומסקרן ב"ישראל בידור": כוכב הרשתות החברתיות שגויס לחברה

איש הקריאייטיב המפורסם שמומחה לבינה מלאכותית גויס לחברת התוכן לתפקיד מנהל הקריאייטיב של "ישראל בידור". בראיון שהעניק לתקשורת בעבר אמר: "אנשים יאבדו את העבודות שלהם"
מערכת ice | 
ישראל בידור (צילום אינסטגרם/ israel_bidur)
איש הקריאייטיב גיא גולד מונה למנהל הקריאייטיב החדש של "ישראל בידור". כך פרסם אתמול (שלישי) גולד בחשבון הפייסבוק שלו לעוקבים.
גולד הוא מומחה לבינה מלאכותית ויצירותיו הפכו אותו לכוכב של ממש ברשתות החברתיות, בייחוד ברשת X (לשעבר טוויטר), ועבד בעברו במשרדי הפרסום בלינק ואברהם. עוד לפני כן היה מנהל הדיגיטל של ההתאחדות לכדורגל. בעבר היה כתב בפנאי פלוס ובידיעות אחרונות, ואף לקח חלק באחת העונות של הישרדות. גולד הוא גם אושיית פייסבוק עם עשרות אלפי עוקבים.
בראיון שהעניק גולד לפני שנתיים לאתר mako טען איש הקריאייטיב כי הבינה המלאכותית תשנה את עולם השיווק והפרסום וגם את התפקידים אותם מאיישים עובדים, שלדבריו בעתיד ככל הנראה ייעלמו.
"אי אפשר לדבר על שנים, כי כרגע יש שינוי ברמה של שבועות ואפילו ימים. כרגע זה נראה שתפקיד הקריאייטיב הולך מאוד להשתנות, ואני מכליל כרגע את התסריטים ואת התמונות. הרבה תפקידים בשרשרת הולכים להיעלם, כי הם יהיו מיותרים. בצוות של 10 קופירייטרים, למשל, אפשר לפטר 5, לתת לאחרים לייצר תסריטים ושאני אערוך אותם", אמר גולד בראיון לאתר mako.
"אנחנו הולכים לעולם של מיתון, קיצוצים, עולם פוסט קורונה, כבר לא צריך מישהו שייצר לי לוגו ויזיז אותו בפוטושופ. תהיה פה הסתגלות קשה וכואבת, ואנשים הולכים לאבד את העבודות שלהם. יחד עם זאת, ייווצרו עבודות חדשות, כבר עכשיו אני רואה בלינקדאין אנשים שכותבים שהם אדריכלי AI. הטיפ שלי הוא לא לפחד ולא להיבהל. אנשים תמיד מפחדים מהלא נודע. מי שלא ייגע בזה, ולא רק אנשי קרייאייטיב, הולך להישאר מאחור", סיכם גולד בראיון.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה