קריירה ולימודים

ביטוח לאומי בבשורה נהדרת: זה המענק שתקבלו היום לחשבון הבנק

בדקו בחשבון הבנק: הביטוח הלאומי מקדים להיום קצבאות בחודש ספטמבר לקראת חגי תשרי. הקצבאות שיוקדמו מטעם הביטוח הלאומי הם קצבת אזרח ותיק, שאירים, נכות כללית, נכות מעבודה, שיקום, ניידות, מזונות, סיעוד ואסירי ציון, בביטוח לאומי מסרו: "שיהיו חגים שקטים ורגועים לכולם"
מערכת ice |  3
ביטוח לאומי (צילום shutterstock, Magma Images)
כדאי שתבדקו בחשבון הבנק. הביטוח הלאומי מקדים קצבאות בחודש ספטמבר לקראת חגי תשרי. לרגל חגי תשרי, הביטוח הלאומי מקדים בחודש ספטמבר את תשלום הקצבאות ארוכות המועד להבוקר (חמישי), זאת במקום סוף החודש כפי שהיה אמור היה לקרות.
הקצבאות שהוקדמו מטעם הביטוח הלאומי הם קצבת אזרח ותיק, שאירים, נכות כללית, נכות מעבודה, שיקום, ניידות, מזונות, סיעוד ואסירי ציון, בביטוח לאומי מסרו: "שיהיו חגים שקטים ורגועים לכולם".

רק השבוע, המוסד לביטוח לאומי הודיע כי הוא מעניק שיקום מקצועי לנפגעי פעולות איבה, כך שאם נפגעת בפעולת טרור ונקבעו לך לפחות 20% נכות (לצמיתות), ייתכן ומגיע לך שיקום מקצועי ועוד שורה של הטבות מטעם הבטח"ל.
בהודעה שנמסרה אל הציבור, הוסבר בין היתר כי במסגרת השיקום בביטוח הלאומי תוכל לרכוש מקצוע או תואר מוכר, שיאפשר לך להשתלב בשוק העבודה בצורה שמתאימה ספציפית לך. אבל איך תדע שאתה עומד בתנאים?
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    ממש נהדר. שלושה ימים לפני. איך לא הערכנו את רוחב הלב של
    hguy 09/2024/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    האוצר הגזלן שכבר שנים לא מעדכן בצורה טובה את הקצבאות אבל לבטלנים ומשיחיים יש לו וחותר בכל אמצעיו לתת להם למרות שמבחינה משפטית נאסר עליו. תודה סמרטוטוביץ
    סגור
  • 2.
    פרוטות
    טרובדור 09/2024/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    איזו בשורה נהדרת. אלו פרוטות. וכי אדם יכול להתפרנס מ-4000 שקל?
    סגור
  • 1.
    אין שום מענק זה כסף של האנשים שמגיע להם על פי חוק ,תפסי
    באלי סאלי 09/2024/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אין כאן שום מענק זה כסף שמגיע לציבור על פי חוק ,תפסיקו לשקר לציבור ,,למוסלמים אתם נותנים את הקצבאות שבועיים לפני החג וליהודים נותנים יומיים לפני ,,על איזה מענק אתם מדברים ??? חחח איזה חארטה
    סגור