קריירה ולימודים

מחפשים עבודה בהייטק? החברה הישראלית שכבשה את השוק מתרחבת

הפלטפורמה של חברת האינשורטק הישראלית נובידאה, כבשה את שוק הביטוח בישראל ובעולם וסייעה לה להשלים גיוסים של עשרות מיליוני דולרים. כעת, לאור הצמיחה המשמעותית החברה מכריזה על גיוס ענק של עובדים חדשים לחברה במגוון תפקידים בישראל ובעולם
מערכת ice | 
עבודה מהבית (צילום pexels)
חברת האינשורטק הישראלית נובידאה (Novidea), אשר זכתה להצלחה בזכות המוצר שפתחה – פלטפורמה לניהול ארגונים וחברות בענף הביטוח, הודיעה על רקע הצמיחה המשמעותית לה היא זוכה על גיוס ענק של עובדים למגוון תפקידים בחברה בישראל ובשלוחותיה בעולם.
רק לאחרונה, החברה הכריזה על רכישת הסטארט-אפ Docomotion, המתמחה באוטומציה של תכנון והפקת מסמכים. הרכישה מתבצעת על רקע צמיחה מואצת שנובידאה חווה בשוק העולמי בעקבות הביקוש הגובר של חברות בענף הביטוח ברחבי הגלובוס לפלטפורמה שפיתחה. לחברה יש נכון להיום, למעלה מ-100 לקוחות והיא פועלת ב-22 מדינות בעולם. בנוסף במהלך החודשים האחרונים, החברה הודיעה על השלמת סבב גיוס הון בהיקף כולל של 80 מיליון דולר.

מירב לוין-גדות סמנכ"לית משאבי אנוש בנובידאה, צילום: נתנאל טוביאס 
מירב לוין-גדות, סמנכ"לית משאבי אנוש בנובידאה, מסרה: "נובידאה אחראית למהפכה הדיגיטלית בשוק הביטוח ונותנת מענה לדרישה אדירה לחדשנות טכנולוגית והאצת הכניסה של ארגוני ביטוח ישראלים וגלובליים לעולם הדיגיטלי. כחברה הנמצאת בצמיחה משמעותית שנה אחרי שנה בקצב עקבי, העובדים והעובדות בנובידאה לוקחים חלק משמעותי בהמשך התפתחותה והצלחתה של הפלטפורמה שלנו שכבר הטביעה את חותמה על גופי ביטוח ברחבי העולם. בנוסף, ההשפעה שלנו על השוק נוגעת בכל אחד ואחת מאיתנו ומשנה את חווית הצריכה שלנו בתחום הביטוח".
לוין-גדות, הוסיפה: "כחלק מחזון החברה להוביל את הדיגיטליזציה בשוק הביטוח, ומהדנ"א של החברה שנותן מרחב השפעה רחב, אנו מעודדים את העובדים והעובדות שלנו ליזום, להיות חדשניים, לחשוב על האתגר הבא ולפעול מחוץ לקופסה. אנחנו משקיעים משאבים בפיתוח מסלולי קריירה עם אפשרויות להתפתחות אישית ומקצועית, השתלבות בצוותי עבודה גלובליים המקדמים יצירתיות ומניעים שינוי אמיתי בתעשייה".
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה