השוק

דווקא ברקע המלחמה: הסטארט אפ הישראלי נרכש בגדול

חברת Novidea, אשר פיתחה פלטפורמה לניהול סוכנויות וחברות ביטוח, הודיעה כי תרכוש את הסטאר-אפ Docomotion, שעיקר התמחותו הוא באוטומציה של תכנון והפקת מסמכים. הרכישה היא חלק מצעדים אסטרטגיים שבוצעו על ידי הרוכשת, ובשל התחזית האופטימית בנוגע להשקעות בטכנולוגיה שתוצע על ידי החברה
מערכת ice | 
עסקה-אילוסטרציה (צילום shutterstock)
ברקע הירידה בהשקעות בחברות ישראליות, Novidea הישראלית (אשר לאחרונה נהנתה מבכיר חדש שהצטרף לשורותיה), אשר פיתחה פלטפורמה ייחודית מבוססת ענן לניהול סוכנויות וחברות ביטוח, הודיעה כי היא תרכוש את חברת הסטארט-אפ (הישראלית גם היא) Docomotion, אשר מתמחה באוטומציה של תכנון והפקת מסמכים. הרכישה צפויה להוסיף יכולות חדשות לפלטפורמה של Novidea, וכן להאיץ את פיתוחם של מוצרים חדשים בתחום. 
לקוחות הסטאר-אפ Docomotion צפויים להפיק ערך בזכות הגישה שלהם לנכסים טכנולוגיים של נובידיאה, מה שצפוי לתרום להעשרת המוצר ולשפר את חווית הלקוח. הרכישה הזו מצטרפת לשורה של צעדים אסטרטגיים שבוצעו על ידי הרוכשת במטרה להתקדם בתעשייה. עוד צוין בהודעה מטעם החברות כי ההשקעות של ארגוני הביטוח בטכנולוגיה צפויות לצמוח בשיעור של 25% עד שנת 2026. כיום יש ביקוש גבוה לטכנולוגיות חדשניות שמתמודדות עם נקודות כאב מרכזיות כמו: שיפור איכות הדאטה והגישה אליו, אספקת חוויה דיגיטלית רציפה ונוחה וצמצום תהליכים שחוזרים על עצמם על ידי עובדי החברות.
רועי אגאבאבא, מנכ"ל ומייסד Novidea, מסר: "חברת Docomotion היא חברה חדשנית מובילה בתחום ניהול המסמכים, עם טכנולוגיה חיונית עבור חברות עתירות טפסים. הטכנולוגיה הייחודית של החברה להפקת מסמכים, המבוססת ענן, מציעה סינרגיה טכנולוגית בין שתי החברות. אנו גאים לקבל את פני הצוות המוכשר של Docomotion לשורות משפחת Novidea ומצפים לעבוד אתם בשיתוף פעולה ולהוביל יוזמות של טרנספורמציה דיגיטלית בקרב לקוחותינו".
אורן לשם, מייסד-שותף ומנכ"ל Docomotion, מסר: "חברת Novidea חוותה בשנים האחרונות צמיחה חסרת תקדים עקב המגמה העולמית ליישם מודרניזציה של חוויית הלקוח בשוק הביטוח. שתי החברות חולקות חזון זהה אודות הפקה וניהול מסמכים על ידי הלקוחות. שילוב החוזקות שלנו יאפשר ל-Docomotion ול-Novidea להמשיך להרחיב את היכולות והעושר הפונקציונאלי של המוצר ולספק ערך גבוה יותר ללקוחותינו. Docomotion תמשיך לשרת את כלל לקוחותיה בורטיקלים השונים. אלה ימשיכו ליהנות מפריסה גיאוגרפית רחבה וגב כלכלי איתן שמביאה איתה Novidea".
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה