מינויים

חברת ההייטק ישראלית במינוי מסקרן: זה סמנכ"ל משאבי האנוש החדש

Fiverr מכריזה על מינויו של אליעד ויסברג לתפקיד סמנכ"ל משאבי אנוש גלובלי של החברה. שרון שטיינר המכהנת כ- CHRO בחברת FIVERR: "אני סמוכה ובטוחה שיהווה נכס חשוב לחברה ויביא עמו חתירה למצוינות והישגים לצד חדשנות טכנולוגית וגיוון על מנת לסייע לפייבר לצמוח ולגייס טאלנטים מוכשרים ולשנות את הדרך בה העולם עובד יחד"

מערכת ice | 
מינויים (צילום vecteezy)

Fiverr, החברה המשנה את הדרך בה העולם עובד יחד, מכריזה היום (שלישי) על מינויו של אליעד ויסברג, לתפקיד סמנכ"ל משאבי אנוש גלובלי, Global VP HR. במסגרת תפקידו בחברה,  ויסברג יהיה אחראי על החיבור הבין-תרבותי במוקדי פעילות החברה בעולם באמצעות בניית אסטרטגיה להשגת היעדים העסקיים של FIVERR.

מטרתו העיקרית של התפקיד היא לאפשר לחברה להמשיך לצמוח ולהצליח ע"י הנהגה וניהול נכון של המשאב הכי חשוב שיש לפייבר, ההון האנושי של החברה. לויסברג ניסיון רב שנים בעבודה עם גופים וחברות גדולות.
בין תפקידיו האחרונים, שימש ויסברג כראש מטה מכון התקנים הישראלי. בעת תפקידו, שיפר ויסברג את התהליכים השוטפים במכון שהובילו לייעול ופרודוקטיביות. לצד זאת, ויסברג פיתח שותפויות אסטרטגיות שהביאו לצמיחת המכון באמצעות הזדמנויות עסקיות ושיווקיות עבור הנהלת החברה.
שרון שטיינר המכהנת כ- CHRO בחברת FIVERR, בירכה על מינויו של ויסברג:  "פייבר נמצאת בתקופת צמיחה ומגייסת עשרות רבות של משרות בתחומי פעילותה בתפקידים שונים ומגוונים. אני נרגשת ושמחה על הצטרפותו של אליעד לצוות ההנהלה של Fiverr".
 



"אני סמוכה ובטוחה שיהווה נכס חשוב לחברה ויביא עמו חתירה למצוינות והישגים לצד חדשנות טכנולוגית וגיוון על מנת לסייע לפייבר לצמוח ולגייס טאלנטים מוכשרים ולשנות את הדרך בה העולם עובד יחד", כך ציינה שטיינר.



(צילום: שי פרנקו)

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה