קריירה ולימודים

ביטוח לאומי בבשורה חשובה: אלו ההטבות החדשות שאפשר לקבל

יינתן סיוע בלימודים ליתומים ואחים של חללי פעולות איבה מימון שכר לימוד: תמיכה במימון שכר הלימוד, מהגן ועד לאקדמיה, כדי להבטיח את המשך הלימודים להגשת בקשה, אפשרות לכיסוי חלקי או מלא של שכר הלימוד במוסדות חינוך שונים, מהגן ועד להשכלה גבוהה
מערכת ice | 
המוסד לביטוח לאומי (צילום shutterstock, פלאש 90/ יונתן זינדל)
ביטוח לאומי יוצא היום (שלישי) בהודעה למשפחות, שאיבדו את יקיריהם בפיגוע איבה והבטיח כי ימשיך ללוות אותם בחיי היום -יום ולעזור להם ולילדים שלכם לקבל בין היתר, גם את התמיכה הלימודית.
לגבי סיוע בלימודים לילדים שנפגעו בפועלת טרור, יינתן מימון שכר לימוד: אפשרות לכיסוי חלקי או מלא של שכר הלימוד במוסדות חינוך שונים, מהגן ועד להשכלה גבוהה, להגשת בקשה. רכישת ספרי לימוד וציוד: תמיכה ברכישת ספרי לימוד, מחברות וציוד נוסף שדרוש להצלחה בלימודים. השתתפות בהוצאות חינוך: כמו שיעורים פרטיים או חוגים. מימון פעילויות חברתיות וטיולים: סיוע במימון טיולים ופעילויות חברתיות במסגרת בית הספר.

במקביל, יינתן סיוע בלימודים ליתומים ואחים של חללי פעולות איבה מימון שכר לימוד: תמיכה במימון שכר הלימוד, מהגן ועד לאקדמיה, כדי להבטיח את המשך הלימודים להגשת בקשה. רכישת ספרי לימוד וציוד. תמיכה פסיכולוגית וחינוכית: מימון טיפולים פסיכולוגיים. מימון קורסים והעשרה: תמיכה במימון קורסים מקצועיים או חוגים להעצמה אישית.
לפרטים נוספים ולהגשת בקשה, בקרו בעמוד "סיוע בלימודים" באתר ביטוח לאומי, ניתן למצוא גם בחוברות הסברה שיצרנו במיוחד עבורכם ״זכויות למשפחות חללי האיבה״ או ״זכויות נפגעי איבה״
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה