קריירה ולימודים

5 חודשים אחרי מות בנם: אורנה ומשה דץ בהחלטה מצמררת

השיר "באהבה שלנו" שכבר יצא לאור במלאת חודש לפטירתו, נכנס למיני אלבום חדש שיכלול עוד ארבעה שירים נוספים ומרגשים: "כשאתה שם", "אין קהל הערב", "משה" ו"לוחשים לי שעזבת", אותם כתב בשנים האחרונות בנם עומר דץ שהלך לעולמו לפני כמעט חמישה חודשים
מערכת ice |  2
אורנה ומשה דץ (צילום תומר נויברג/פלאש90)
בהחלטה מרגשת ומצמררת כאחת, אורנה ומשה דץ, מנציחים את בנם עומר ומשחררים היום (חמישי) מיני אלבום חדש עם מקבץ משיריו של עומר דץ ז"ל, שהלך לעולמו לפני 4 וחצי חודשים בגיל 30 בלבד.
השיר "באהבה שלנו" כבר יצא לאור במלאת חודש לפטירתו, אך עתה מצטרפים אל אותו השיר ארבעה שירים נוספים ומרגשים: "כשאתה שם", "אין קהל הערב", "משה" ו"לוחשים לי שעזבת", אותם כתב בשנים האחרונות.

אורנה ומשה דץ מספרים על ההחלטה לשחרר את האלבום: "מהיום שנפל עלינו האסון הפרטי שלנו, החלטנו לשלב כוחות יחד ולעשות הכל כדי להנציח את עומר דרך השירים שהשאיר כצוואה חיה ודרך סיוע לתלמידים בבית הספר למשחק של יורם לוינשטיין בו עומר למד".
עוד הוסיפו: "קשה לתאר במילים את הפעם הראשונה שישבנו באולפן ושמענו את קולו, רגע בלתי נשכח, מצמרר ומרגש ועכשיו יותר מתמיד ברור לנו שאנחנו רוצים לשתף עם כולם את ה- EP באהבה שלנו, המתנה היקרה ביותר שהשאיר לנו", סיפרו אורנה ומשה.
לדבריהם, ההכנסות מהמיני אלבום החדש ייתרמו למלגות לתלמידי משחק בבית הספר "יורם לוינשטיין" גם מהמופע המשותף שלהם אחרי 18 שנים בנפרד, לזכר בנם:  "החלטנו יחד שנעשה הכל כדי להנציח את עומר ולהגשים את משאלתו".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    עצוב לאבד ילד חור בלב
    אליה 08/2024/13
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אמן שלא תדעו עוד צער
    סגור
  • 1.
    עם כל הצער - מה מצמרר בהוצאת אלבום לזכר?????????????? (ל"ת)
    זיגמונד פרוייד 08/2024/09
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור