מינויים

הג'וב החדש של אורנה דץ: תגיש את מהדורת החדשות?

הזמרת והמגישה תעמוד בראשה של תכנית שתתמקד כולה בתחום הבריאות. בין השאר -תראיין מומחים, תציג מונולוגים אישיים ותסקור את הערכות מערכת הבריאות לתרחישים שונים, ביניהם התרחיש הנוכחי של הסלמה ביטחונית. היכן תוכלו לצפות?
מערכת ice | 
אורנה דץ (צילום קרדיט עודד קרני)
בפברואר האחרון פורסם כי ערוץ חדש בישראל עתיד לצאת לדרך - ערוץ דוק. ערוץ דוק נוצר בשיתוף פעולה בין קבוצת התקשורת RGE ואסותא מרכזים רפואיים. כעת, משיק הערוץ את מהדורת החדשות "דוקטואליה" שתעסוק כולה בנושאי הבריאות והחדשנות בתחומי הרפואה. את התכנית תנחה לא אחרת מאשר אורנה דץ
בהודעה שפורסמה לתקשורת היום (ראשון) אמרה אורי דיקשטיין, מנהל הערוץ, כי הוא רואה חשיבות מיוחדת לפרסום תכנית שכזאת דווקא באקלים הישראלי הנוכחי וסיפר כי בין השאר המהדורה תציג את הערכות מערכת הבריאות לאפשרות הנוכחית להסלמה. המהדורה צפויה להיות משודרת מידי שבוע ביום חמישי. כל פרק יפתח במונולוג אישי מפי המנחה דץ ולאחר מכן היא תציג את הנושאים ותראיין מומחים בתחום. 
דיקשטיין סיפר בהתרגשות על המנחה החדשה: "אורנה, מביאה עמה למסך שנים של כישרון וניסיון רב ואנו בטוחים שהיא תהפוך את התוכנית לחוויה מעשירה ומרתקת עבור הצופים". דץ בעצמה אמרה: "בפעם הראשונה בישראל, תשודר מהדורת חדשות שתתמקד כולה בבריאות, רפואה וחדשנות. אנו חיים בתקופה שבה הטכנולוגיה והפיתוחים מתקדמים בקצב מדהים והמהדורה תסייע להנגיש את התחום ולהאיר זרקור על הנושאים החמים".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה