תרבות ופנאי

אורנה ומשה דץ עושים קאמבק אחרי 18 שנה: "מגשימים משאלה"

לראשונה מזה 18 שנה אורנה ומשה דץ במופע משותף וחד פעמי בהיכל התרבות לזכרו של בנם הבכור עומר דץ ז"ל
 
מערכת ice |  2
אורנה ומשה דץ (צילום תומר נויברג/פלאש90)
לראשונה מזה 18 שנה, אורנה ומשה דץ מכריזים על מופע איחוד וחד פעמי שיתקיים בתאריך ה-20 באוגוסט על בימת היכל התרבות בתל אביב לזכרו של בנם הבכור עומר דץ ז"ל שנפטר בפתאומיות בחודש מרץ האחרון.
השניים מסבירים: "לעומר הייתה משאלה אחת שחזרה על עצמה לאורך השנים והיא שהוריו יחזרו לשיר ולהופיע יחד כמו בימים הטובים והיפים, הכמיהה שלו לנוסטלגיה המשפחתית הביאה את הדצים ליוזמה מבורכת שמטרתה להנציח את עומר, למלא את בקשתו ולהקים קרן מההכנסות של המופע שיתרמו למלגות עבור תלמידי בית ספר למשחק של יורם לוינשטיין, בו עומר למד".

כחלק מההכנות למופע, אורנה ומשה דץ עברו על עשרות תקליטים, אלבומים ודיסקים על מנת לגבש רשימת שירים מפוארת למופע כמו: "כאן", "שיר למענך", "ילד השדה", "לכי אחרי במדבר", "אתה בליבי" ועוד, כל שיר שנבחר מביא איתו סיפור, זיכרון וגעגוע לתקופה שחלפה.
 
בנוסף לשירים המוכרים והאהובים, הדצים יארחו אורחים מפתיעים וגם ישירו את השירים שבנם עומר השאיר אחריו. את המופע יפיק יריב יפת, הפקה מוסיקלית גיא דאן בשילוב הרכב של 11 נגנים.
אורנה ומשה דץ: "מתרגשים להכריז על מופע משותף, נוסטלגי וחד פעמי שהרעיון לקיים אותו התגבש אצלנו בשל נסיבות אישיות וטרגיות. החלטנו יחד שנעשה הכל על מנת להנציח את עומר ולהגשים את משאלתו, ואין כמו מוסיקה לחיבור לבבות, לנחמה ובעזרתה גם לעזור לתלמידי משחק בבית ספר של יורם לווינשטיין להגשים את ייעודם."
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    דץ
    Miss R 07/2024/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כמה טעיות ההורים באלה עושים,השם של הבן עומר,שם נורא,שנה ראשונה שהוא קדיש ,משניות ועוד,הם שרים בשנה הזו.כמה יהודי יכול להיות רחוק מיהדותו.תנצב"ה.
    סגור
  • 1.
    למה לא לתרום למחקר אפילפסיה?? (ל"ת)
    דוריתי 07/2024/17
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור