בארץ

משה דץ מגיב לראשונה על המוות הטראגי של בנו: "נראה לי לא הגיוני"

משה דץ בהופעה ראשונה אחרי המוות של בנו עומר ז״ל. דץ לוקח חלק במופע שירים שנשארים ביחד עם אמנים נוספים רבים. שם אמר "כולנו עוברים דברים לא הגיוניים״
מערכת ice | 
משה דץ (צילום פלאש 90/ תומר נויברג)
לפני כשלושה שבועות, בנם של משה ואורנה דץ, עומר, הלך לעולמו בגיל 30 לאחר התקף אפילפסיה קשה בדירתו בגבעתיים. מהמשפחה נמסר על האירוע הטראגי: "בננו הבכור עומר דץ נמצא היום מת מהתקף של אפילפסיה. ההלם והכאב קשים מנשוא, נודה לכם על התחשבות באבלנו הפרטי. תודה, משפחת דץ".
היום, (שני) על פי פרסום של ערן סוויסה, משה דץ מופיע לראשונה לאחר המקרה הנורא במופע "שירים שנשארים" ביחד עם דורית ראובני, סקסטה, עוזי פוקס, שרי ושימי תבורי. בהופעה אמר דץ להחליט להופיע אחרי שהבן שלך נפטר באופן מפתיע, זה נראה לי לא הגיוני, אבל כולנו עוברים דברים לא הגיוניים״.
 
 
כזכור, עומר הובא למנוחות בבית העלמין בנחלת יצחק. מספר ימים לאחר מכן נמסר מהמרכז הלאומי להשתלות כי הוריו של עומר, אורנה ומשה דץ, החליטו לתרום את קרניות עיניו של בנם לטובת חולים הזקוקים לכך: "הוריו של עומר, אורנה ומשה, הסכימו לתרומת איברים להצלת חיים קרניות עיניו הונצלו ויושתלו בחולים הממתינים למאור עיניים", נכתב בהודעה מטעם המרכז.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה