ויראלי

אורנה ומשה דץ נפרדים בכאב מבנם: "ההלם והכאב קשים מנשוא"

לאחר שעומר דץ מת בגיל 30 בלבד, מהמשפחה נמסר על האירוע הטראגי: "בננו הבכור עומר דץ נמצא היום מת מהתקף של אפילפסיה. ההלם והכאב קשים מנשוא, נודה לכם על התחשבות באבלנו הפרטי. תודה, משפחת דץ", תאטרון הבימה הוסיף: "משפחת הבימה כולה אבלה עימכם. שלא תדעו עוד צער!"

מערכת ice |  2
אורנה ומשה דץ (צילום תומר נויברג/פלאש90)
טרגדיה אדירה לאורנה ומשה דץ, כאשר איתם אבל כל עולם המוזיקה, כאשר נודע כי הזמר עומר דץ, בנם בן ה-30, הלך לעולמו. על פי המשפחה, דץ עבר התקף אפילפסיה בביתו בגבעתיים ושם נקבע מותו, ההורים התקשו לשאת את הבשורה המרה.
מהמשפחה נמסר על האירוע הטראגי: "בננו הבכור עומר דץ נמצא היום מת מהתקף של אפילפסיה. ההלם והכאב קשים מנשוא, נודה לכם על התחשבות באבלנו הפרטי. תודה, משפחת דץ".
דץ הצעיר בוגר מגמת תאטרון בתיכון ע"ש תלמה ילין ומחזור 2018 בבית הספר למשחק בסטודיו לאמנויות מיסודו של יורם לווינשטיין. הוא עשה את הפריצה הגדולה שלו בעונה הראשונה של ״הכוכב הבא״.
התיאטרון הלאומי ״הבימה״ פרסם הודעה לפיה הוא: "כואב ואבל על לכתו בטרם עת של השחקן והזמר עומר דץ ז״ל.  עומר השתתף בהצגות הבימה ׳מצדה 1942׳ ו׳אדוני ראש המועצה׳.אורנה, משה ויועד דץ היקרים, משפחת הבימה כולה אבלה עימכם. שלא תדעו עוד צער!".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    עומר דץ זל
    מירב 03/2024/24
    הגב לתגובה זו
    1 0
    משה אורנה שלא תדעו צער כאב עצום קשה מנשוא
    סגור
  • 1.
    עומר דץ
    טלי 03/2024/24
    הגב לתגובה זו
    1 0
    ממש טרגדיה , כאב עצום , תנחומו משמיים ,????
    סגור