קריירה ולימודים

החברה הישראלית מחפשת עובדים חדשים: "עבודה באווירה משפחתית"

Sodexo ישראל מכריזה על גיוס עובדים חדשים לחטיבת ההסעדה וחטיבת האחזקה של החברה. נעמה שלו, מנהלת שיווק ואסטרטגיה: "אנו גאים להציג את העובדות והעובדים שלנו כפרזנטורים של הקמפיין. באמצעות חוויתם האישית אנו מקווים להראות לדור העובדים הבא את היתרונות הרבים של קריירה בSodexo לצד עבודה באווירה משפחתית ועוטפת"

מערכת ice | 
Sodexo ישראל (צילום Sodexo ישראל)
Sodexo ישראל, החברה הגדולה בארץ בתחום שירותי ההסעדה ואחזקת מערכות ומבנים לחברות וארגונים, יוצאת בקמפיין דיגיטל לגיוס עובדים לחטיבת ההסעדה וחטיבת האחזקה. הקמפיין החדש חושף את עובדי החברה, הפועלים במספר תפקידים, גילאים ומגזרים שונים, זאת בכדי להציג את הגיוון האנושי והמקצועי ב- Sodexo ישראל. 
לצד פרסום התמונות, הוצגו חוויותיהם האישיות של עובדי חברת Sodexo ישראל. הקמפיין מדגיש את התרבות הארגונית הייחודית של Sodexo, אפשרויות הקידום והפיתוח המקצועי, ואת המחויבות של החברה ליצירת סביבת עבודה תומכת ומעצימה.
נעמה שלו, מנהלת שיווק ואסטרטגיה, התייחסה למהלך האסטרטגי של החברה: "אנו גאים להציג את העובדות והעובדים שלנו כפרזנטורים של הקמפיין. הם מייצגים את הערכים והמגוון שאנו מטפחים, ובאמצעות חוויתם האישית אנו מקווים להראות לדור העובדים הבא את היתרונות הרבים של קריירה בSodexo לצד עבודה באווירה משפחתית ועוטפת".
Sodexo ישראל נחשבת לאחת החברות הגדולות בישראליות אשר פועלות בתחום  שירותי ההסעדה ואחזקת מערכות ומבנים לחברות וארגונים. הקבוצה, המעסיקה בארץ 1,800 עובדים, פועלת במטרה לשפר את איכות החיים של עובדי לקוחותיה, ולתרום להתקדמות חברתית וסביבתית בקהילות שבהן היא פועלת. 
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה