כסף וצרכנות

דומינוס פיצה עושה מהפכה: הצעד יובל לגיוס עובדים חדשים?

רשת הפיצריות המצליחה מציגה שיתוף פעולה מפתיע עם הסטרטאפ הישראלי. במסגרת התוכנית החדשה עובדים יוכלו למשוך את המשכורות שלהם במהלך החודש. לדעת החברה פתרון זה משמעותי במיוחד עבור עובדיה הצעירים של הרשת
מערכת ice |  2
רשת דומינו'ס פיצה (צילום shutterstock)
לאחר שהסתבכה בתביעה בנושא אי תשלום מלא לעובדיה ולאחר שיתוף פעולה מפתיע בתחום הביטקוין, הודיעה חברת דומינוס פיצה על שיתוף פעולה חדש בתחום המשכורות. הסטרטאפ הישראלי Payro מציע אפשרות למשיכת המשכורת בפעימות לפני סוף החודש. בהודעה שהופצה לתקשורת נמסר כי חידוש זה יאפשר לעובדי הרשת ליהנות מרווחה כלכלית, במיוחד בתקופה מאתגרת זו.
עובדי דומינוס יוכלו למשוך את שכרם מתי שירצו במהלך החודש, עד 2,000 שקל בחודש או עד 30% משכרם, הסכום הנמוך מבין השניים. דומינוס מצטרפת לשורה של חברות נוספות בישראל שמאפשרות את הפתרון בתחום המשכורות. חברת Payro היא אחת החלוצות בתחום בישראל והיא עובדת בשיתוף פעולה עם חברות ישראליות שונות לדוגמת אופטיקה הלפרין
על פי התחזיות שיטת התשלום צפויה להפוך לסטנדרט עולמי עד שנת 2030. כבר היום חברות רבות ברחבי העולם מאפשרות לעובדיהם למשוך חלקים מהמשכורת שלהם לפני מועד התשלום הקבוע. חברת Payro מציעה פלטפורמה ייחודית יחד עם כלים ומשאבים לחינוך פיננסי. 
רשת דומינוס מקווה כי בעקבות שיתוף הפעולה יצטרפו עובדים חדשים לחברה ותשפר את רווחת העובדים הקיימים. בהודעה לעיתונות סיפרה חברת דומינוס שרבים מעובדיה הם בשנות ה-20 לחייהם. מהלך זה, של משיכת המשכורת לפני סוף החודש, מועיל מאוד, לטענתם, לצעירים בגילאים הללו.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    קודם שילמדו להתנהל
    ישראל 05/2024/22
    הגב לתגובה זו
    1 0
    הזמנתי פיצה. הבטיחו תוך 30 דקות. בפועל הגיעו אחרי 75 דקות. כמובן באתר לא הודיעו שיש לחץ הזמנות. אפילו לא התנצלו. אני פניתי אליהם מיוזמתי. רצו לפצות במוצר "לעד הפיצה" איחור של 45 דקות, זה מה שאתם מפצים. תשמרו לכם את המוצר. בהצלחה עם לקוחות אחרים.
    סגור
  • 1.
    אין עובדים שלא מקבלים מפרעה!!
    דב 05/2024/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מה חדש פה
    סגור