קריירה ולימודים

ביטוח לאומי במסר כואב: "חווים אובדן גדול"

במסר ברשתות החברתיות של הביטוח הלאומי נכתב: "האובדן הגדול שאנו חווים כעת, ממחיש אפילו יותר את זיכרון השואה ואת זכרם של 6 מיליון יהודים שנרצחו באכזריות על ידי הנאצים. הביטוח הלאומי מרכין ראש ומתייחד עם זכרם של שישה מיליון בני עמנו שנספו בשואה. יהי זכרם ברוך"
מערכת ice | 
נתוני שורדי השואה-אילוסטרציה (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל, shutterstock)
בביטוח לאומי מציינים את יום השואה בתחושה של חוסר אונים, רוע מוחלט, בתים הרוסים ושרופים, ואלפי משפחות שנקרעו. במסר לקראת היום העצוב, הזכירו במוסד לגבי האירועים שגרמו לנזקים הגדולים ביותר לעם היהודי מאז השואה וחזרו אלינו השנה ב-7.10. 
במסר ברשתות החברתיות נכתב: "האובדן הגדול שאנו חווים כעת, ממחיש אפילו יותר את זיכרון השואה ואת זכרם של 6 מיליון יהודים שנרצחו באכזריות על ידי הנאצים. הביטוח הלאומי מרכין ראש ומתייחד עם זכרם של שישה מיליון בני עמנו שנספו בשואה. יהי זכרם ברוך".
 
עוד הוסבר: "המספרים בלתי נתפסים ועדיין קשה לעכל את האסון שחווינו. מאז ה-7 באוקטובר, נוספו יותר מ-60,000 אזרחים לרשימה הנוראה של נפגעי הטרור", כמו כן מאות אלפים נתמכים בשל המלחמה על ידי הביטוח הלאומי שאחראי לקצבאות השונות.
אנחנו נכנסים לשבועיים מורכבים ורגשיים מאוד עבור כולנו, כיחידים וכאומה, והביטוח הלאומי ימשיך לסייע לנפגעים, וללוות את המשפחות השכולות בתחושת שליחות ציבורית גדולה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה