קריירה ולימודים

מלגת לימודים מלאה לתואר בן 5 שנים: זו תוכנית הלימודים הייחודית

חברת Wix, עיריית אופקים ועמותות בוגרי סיירות העילית החלו בשיתוף פעולה והקימו תוכנית לימודים משולבת לתואר ראשון בהוראת מתמטיקה או ביולוגיה ותואר שני בטכנולוגיות בחינוך. הסטודנטיות והסטודנטים שיתקבלו לתכנית ייהנו מאפשרות למלגת לימודים מלאה

מערכת ice | 
מענקים (צילום shutterstock, freepik)
תוכנית חינוכית חדשה אשר נפתחת בתקופה הנוכחית ונפרסת על פני 5 שנים, תתקיים ביוזמת מכללת סמינר הקיבוצים, עיריית אופקים, חברת Wix ועמותות הבוגרים של סיירות העילית של צה"ל.
מסלול הלימודים האקדמי הנקרא "מרחיבים אופקים", משלב תואר ראשון בהוראת המתמטיקה על-יסודי או הביולוגיה על-יסודי, ותואר שני בטכנולוגיות בחינוך בדגש על תחום החלל להכשרת אנשי ונשות חינוך.
המסלול ייפתח בשנת הלימודים הקרובה במכללת סמינר הקיבוצים. המתקבלות והמתקבלים לתוכנית הלימודים החדשה, שנועדה להצמיח את דור החינוך של המחר בנגב, ייהנו מאפשרות למלגת לימודים מלאה, בכפוף לעמידתם בקריטריונים.
התוכנית כוללת לימודים לתואר ראשון בהוראת מתמטיקה על-יסודי עם התמחויות הייטק או חינוך פיננסי, בהוראת ביולוגיה על-יסודי בהתמחויות תזונה או אגרוטק, ותואר שני בטכנולוגיה בחינוך עם התמחות בתחום החלל.
כאמור, חברת Wix תשתף פעולה בקידום התוכנית, תוביל את לימודי ההיי-טק במסגרת תכנית הלימודים, ותקנה לסטודנטיות ולסטודנטים את הכלים הרלוונטיים להכרת ולהבנת התחום על מנת לאפשר להם ללמד את שיטות הלמידה והעבודה של המחר. במקביל, תסייע התכנית למשתתפים בהנחת יסודות ליצירה של  שער כניסה עתידי ואופק עבורם בעולם ההיי-טק.
עיריית אופקים באמצעות מינהל החינוך תאפשר לסטודנטיות ולסטודנטים להתנסות באופן מעשי במערכות החינוך הפורמליות והבלתי פורמליות בעיר ובסביבתה. בנוסף ללמידה בקמפוס מכללת סמינר הקיבוצים וללמידה מקוונת מרחוק, מחנכי ומחנכות המחר ייהנו ממרחב למידה ייעודי חדש שייפתח באופקים ויכלול מרחב חוץ-כיתתי, מרחב מייקרי, מעבדות משוכללות ומרחב הוראה.
לתוכנית החדשה תתקבל נבחרת של כ-70 סטודנטיות וסטודנטים שיגיעו מאופקים, יישובי הדרום, מתוך הסיירות ומרחבי הארץ. המתקבלים למסלול החדש יזכו למעטפת שכוללת מלגות עד כיסוי מלא של עלות הלימודים לשני התארים, ישתייכו לקהילת סטודנטים איכותית ומגובשת וממגורים בכפרי הסטודנטים של עמותת "איילים".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה